نیویورک‌تایمز: مردم ایران شعار «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» سر دادند

نیویورک‌تایمز: مردم ایران شعار «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» سر دادند

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه آمریکایی در پوشش راهپیمایی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت که مردم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در گزارشی به پوشش راهپیمایی مردم ایران در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

این روزنامه نوشت این راهپیمایی در حالی برگزار می‌شود که ایران در حال مذاکره با قدرت‌های جهان درباره برنامه هسته‌ای خود است.

نیویورک‌تایمز نوشت: مردم در تهران و دیگر شهرهای ایران شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر می‌داند.

مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امروز در تهران و همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور برگزار شد.
مردم همیشه در صحنه تهران نیز از ساعت 9:00 صبح از مسیرهای ده‌گانه به سوی میدان آزادی حرکت کردند.

علاوه بر حضور مسئولان کشوری و لشکری و 400 میهمان خارجی از 30 کشور جهان، امسال بیش از 265 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی (در تهران ) وبیش از 2800 خبرنگار،عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثرشبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله 350 گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشوردر مسیرهای راهپیمایی ، مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور، پوشش خبری ـ تصویری دادند.

راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با در دست گرفتن پرچم‌های لبیک یا رسول‌الله، دست‌نوشته‌هایی در وصف صفات پیامبر اعظم و سر دادن شعار «لبیک یا رسول‌الله»  توهین به ساحت رسو‌ل‌الله را محکوم کردند.

همچنین جمعی از راهپیمایان دست‌نوشته‌هایی در دست گرفته‌اند که بر روی آن به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی نوشته شده «من عاشق محمدم».

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان