النشره: میلیون‌ها نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند

النشره: میلیون‌ها نفر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

خبرگزاری تسنیم: یک پایگاه خبری عربی در گزارشی با پوشش راهپیمایی گسترده مردم ایران به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی نوشت که میلیون‌ها نفر در تهران و شهرستان‌ها در این راهپیمایی مشارکت کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری النشره در گزارشی به پوشش راهپیمایی میلیونی مردم ایران به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

این پایگاه خبری نوشت: میلیون‌ها نفر در تهران و دیگر شهر‌ها در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب ایران که در سال 1979 محقق شد، مشارکت کردند.

مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امروز در تهران و همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور برگزار شد.
مردم همیشه در صحنه تهران نیز از ساعت 9:00 صبح از مسیرهای ده‌گانه به سوی میدان آزادی حرکت کردند.

علاوه بر حضور مسئولان کشوری و لشکری و 400 میهمان خارجی از 30 کشور جهان، امسال بیش از 265 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی (در تهران ) وبیش از 2800 خبرنگار،عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثرشبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله 350 گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشوردر مسیرهای راهپیمایی ، مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور، پوشش خبری ـ تصویری دادند.

راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با در دست گرفتن پرچم‌های لبیک یا رسول‌الله، دست‌نوشته‌هایی در وصف صفات پیامبر اعظم و سر دادن شعار «لبیک یا رسول‌الله»  توهین به ساحت رسو‌ل‌الله را محکوم کردند.

همچنین جمعی از راهپیمایان دست‌نوشته‌هایی در دست گرفته‌اند که بر روی آن به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی نوشته شده «من عاشق محمدم».

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان