فیلم زندگی «شهید تقوی» تولید می‌شود

فیلم زندگی «شهید تقوی» تولید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی شهرداری اهواز گفت: توافقاتی با سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برای تهیه فیلم زندگی شهید حمید تقوی شده و کار فیلمبرداری این اثر در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

محمد آهنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: کتابی تحت عنوان «در جستجوی شهادت» درباره زندگی شهید تقوی چاپ شد که از خاطرات خواهر و بقیه اعضای خوانده این شهید بزرگوار است و کمتر از 10 روز نگارش آن طول کشید.

وی عنوان کرد: به دنبال تدوین یک کتاب کامل از زندگی شهید تقوی در دوران جنگ تحمیلی و نبرد با تکفیری‌ها با استفاده از خاطرات هم رزمان شهید هستیم.

معاون فرهنگی شهردار اهواز درباره مدت زمان تدوین این کتاب بیان کرد: با توجه به اینکه از نویسندگان حرفه‌ای استفاده می‌کنیم این کار کمی زمانبر است و امیدواریم تدوین این اثر کمتر از یک سال زمان طول بکشد.

وی افزود: پس از تدوین کتاب زندگی سردار شهید حمید تقوی این کتاب برای معرفی ایشان در کشورهای خارجی هم منتشر می‌شود تا بتوانیم در حوزه بین الملل گام موثری برداریم.

آهن جان تصریح کرد: توافقاتی با سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برای تهیه فیلم زندگی شهید حمید تقوی شده و کار فیلمبرداری این اثر در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon