تونل قلاجه ایلام خرداد ماه سال ۹۴ افتتاح می‌شود


تونل قلاجه ایلام خرداد ماه سال 94 افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار ایلام گفت: تونل قلاجه به عنوان بلندترین تونل شریان‌های کشور در خرداد ماه سال آینده آماده بهره‌برداری است.

محمدرضا مروارید در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: تونل قلاجه در استان ایلام با دو هزار و 600 متر بلند‌ترین تونل شریان‌‌های کشور است.

وی با بیان اینکه‌ این تونل می‌تواند در توسعه ایلام نقشی مؤثر داشته باشد، افزود: این تونل تا خرداد ماه سال آینده آماده استفاده و بهره برداری می‌‌شود.

استاندار ایلام با اشاره به توجه وزیر راه به تونل کبیرکوه ایلام، عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی با بازدید از تونل کبیرکوه نگاهش به استان ایلام تغییر پیدا کرد و خواستار توسعه بیشتر راه‌های استان ایلام شده است.

وی گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به ایلام و بازدید از تونل کبیرکوه مصوب شد که در مسیر جاده خرم آباد-دهلران جاده‌ای جدید کشیده شود که از سمت پلدختر به طرف آبدانان و دهلران اینجاده احداث می‌شود و در واقع راه جدیدی به استان خوزستان باز می‌شود.

مروارید عنوان کرد: تا جایی که امکان دارد باید تمامی مسئولان و اصحاب رسانه سعی کنند که استان ایلام را به درستی معرفی کنند تا مسیر توسعه و پیشرفت استان هموار شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon