انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر


انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران، از دستگیری ۲ نفر از اعضای یک باند خانوادگی توزیع موادمخدر و کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم تریاک خبرداد.

سرهنگ برزو همتی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در تشریح این خبر اظهارداشت: چندی پیش گزارشات و اطلاعاتی از فعالیت یک باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر به دست ما رسید که با توجه به گستردگی فعالیت این باند، رسیدگی سریع موضوع، در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس ملارد افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تایید صحت گزارشات واصله مشخص شد که این باند به صورت خانوادگی اداره شده و اعضای این باند خانوادگی اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سطح شهرستان ملارد می کنند. از این رو شناسایی عوامل این باند و دستگیری آن‌ها در اولولیت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی موضوع و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی اولیه متوجه شدند که سردسته این باند به نام «غ - گ» برنامه ریزی اعضای این خانواده را به جهت توزیع و تهیه مواد مخدر برعهده دارد که با توجه به حساسیت موضوع، محل اختفای وی به سرعت شناسایی شد.

همتی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد پس از شناسایی هویت و محل اختفای وی، شناسایی دیگر اعضای این باند را نیز در دستور کار خود قرار داد و توانست دو عضو دیگر این باند خانوادگی را به نام‌های «م - ی» و «ع – گ » شناسائی و از محل اختفای آن‌ها اطلاع دقیقی کسب کند.

رئیس پلیس ملارد اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی تمامی اعضای این باند و با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و اقدام به دستگیری دو  عضو این باند در مخفیگاه‌های خود کردند که با دستگیری اعضای این باند، بیش از 67 کیلوگرم تریاک از داخل خودروی متهمان کشف شد.

همتی درپایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه موادمکشوفه روانه دادسرا شدند ولی به دلیل متورای شدن سرکرده این باند، پیگیری در خصوص دستگیری متهم ردیف اول همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon