اعتراف وزیر خارجه آمریکا به قدرت ایران و دلیل تحریم‌ها

اعتراف وزیر خارجه آمریکا به قدرت ایران و دلیل تحریم‌ها

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر خارجه آمریکا بارها و بارها به قدرت ایران اعتراف کرده و دلیل تحریم‌ها را ترس از افزایش رو به رشد نفوذ ما در بین ملت‌ها آزاده جهان بیان کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، جواد کریمی قدوسی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در بروجرد استمرار ولایتمداری در کشور را از برکات عمده انقلاب اسلامی در کشور دانست و اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی همیشه بر کشور سایه انداخته و شاخص و مسیر حرکت بوده و ارزش‌های انقلاب اسلامی قبل از انقلاب وجود نداشته و با پیروزی انقلاب به وجود آمده و مهم‌ترین ارزش انقلاب روحیه ایثار و فداکاری، شهید و شهادت است.

وی حمله به ارزش‌های انقلابی را از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی دانست و خاطر‌نشان کرد: امروز همان فرزندان غیرتی دفاع مقدس متهم به افراطی‌گری و امثال این القاب می‌شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پیشرفت‌های علمی را مظهر قدرت یک کشور بعد از آرمان‌های فکری و فرهنگی توصیف کرد و گفت: علم تولید قدرت می‌کند و امروز این‌ها هدف است و دانشمندان کشور ترور می‌شوند، در دانشگاه‌ها فتنه به وجود می‌آورند، دانشگاه را باشگاه سیاسی می‌کنند تا جلوی تولید علم را بگیرند و در این دوره توطئه دشمن در محیط دانشگاه‌ها کاملاً عملیاتی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس، نقش‌آفرینی و حضور مردم را از نقاط توجه استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: مردم ولی‌نعمت و صاحب اصلی این انقلاب هستند و باید تامل کرد چرا امروز دشمنان اصرار دارند مردم در مذاکرات دخالت نکنند، چرا اصرار دارند نمایندگان مجلس نقد، سؤال و نطق نکنند، چرا با این ادبیات سخیف نقش‌آفرینی نخبگان را زیر سؤال می‌برند، چرا نظام سلطه تلاش می‌کند مردم حضورشان در انتخابات و راهپیمایی‌ها کم‌رنگ شود.

‌‌وی بیان کرد: این‌ها همه به این دلیل است که بعد جهانی انقلاب اسلامی از راهبردهای حمله دشمن است و به‌صراحت می‌گوید ما با ایرانی که محورش دولت باشد، مخالف نیستیم بلکه با ایرانی که محورش انقلاب باشد مخالف هستیم و می‌گوید با دولت که جاده می‌سازد، برق و آب می‌آورد مشکل نداریم با این مواضع انقلاب، امام، رهبری و مردم مخالف هستیم.

کریم قدوسی خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی این اقدامات را لیست کردند، بنابراین دشمنان نباید ادعا کنند که ما در کنج هستیم بلکه آن‌ها در کنج قرار دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان راهکارهایی دنبال می‌کنند تا در داخل به اهداف خود یعنی احیای سکولاریسم و ترویج بی‌دینی و ترویج لیبرالیسم فرهنگی و چند مذهبی برسند.

وی با تأکید بر اینکه استاد نفوذ در حاکمیت و تربیت کادرها, انگلستان است، افزود: دیگر سرویس‌های جاسوسی با تأسی از این کشور عملیات انجام می‌دهند اما اگر بخواهند ضربه بزنند یا کسی را ترور کنند، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی را جلو می‌فرستند چرا که استاد ترور است اما اگر بخواهند نفوذ فرهنگی کنند فرانسه را جلو می‌فرستند.

‌کریمی قدوسی اظهار داشت: این سرویس‌ها هم‌اکنون به‌عنوان یک اتاق فکر برای مقابله با اسلام تقسیم‌کار کرده‌اند.

وی افزود: بیشتر شهدای درجه‌یک به‌وسیله نفوذ شناسی ترور شدند همان کسی که روزی با یک کیف‌دستی به همراه شهید باهنر و رجایی وارد دفتر شد چند روز بعد همان کیف با مواد منفجره در زیر میز شهید باهنر پیدا شد که سبب شهادت این دو بزرگوار شد که این سبک نفوذ در گذشته مستمر بود و امروز سبک نفوذ به شکلی دیگر تغییر کرده است.

‌نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به خطر نفوذ افراد خودفروخته در کشور، عنوان کرد: مهم‌ترین کاری که امروز نفوذی‌ها قصد انجام آن در داخل کشور رادارند خالی نشان دادن لیوان پر از آب و نادیده انگاشتن استعدادهای موجود است.

وی با تأکید بر تجمیع همه امکانات کشور برای مقابله با تحریم‌های پیش روی، اظهار داشت: این انقلاب قدرت و توان این را دارد تا با اتکا به امکانات داخلی از پس این تحریم‌ها برآید و نقشه، طرح و روش نیز به این انقلاب داده‌اند و آن اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon