یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به راه‌سازی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

یک هزار و 600 میلیارد ریال به راه‌سازی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، گودرز امیری پیش از ظهر امروز در کارگروه طرح‌های عمرانی اظهار داشت: این اعتبارات برای رفع نقاط حادثه‌خیز، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راه‌سازی و ارتقای ایمنی جاده‌های درون و برون شهری، آسفالت‌ریزی، مرمت و بهسازی جاده‌ها اختصاص می‌یابد.

وی به اجرای طرح چهارخطه کردن محور بروجن - لردگان اشاره کرد و افزود: 50 کیلومتر باقیمانده از این مسیر تا پایان سال 94 چهارخطه می‌شود.

جاده بروجن لردگان از شاه‌راه‌های فلات مرکزی به جنوب غربی کشور است که روزانه تعداد زیادی خودرورهای سبک، نیمه سنگین و سنگین از آن تردد می‌کند و ترافیک این جاده در برخی از ساعات شبانه‌‌روز بسیار سنگین و احتمال تصادف زیاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهسازی 260 کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان تا پایان امسال گفت: این مسافت آسفالت‌ریزی 3 برابر سال گذشته است.

امیری گفت: امسال میزان روکش و آسفالت محورهای ارتباطی این استان 3 برابر شده است.

وی با اشاره به اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل جاده جایگزین کارون 4 در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گفت: 400 میلیارد ریال این اعتبار تاکنون اختصاص یافته و این طرح تا 15 اسفند ماه امسال قابل بهره‌برداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 37 کیلومتر از جاده شهرکرد - بازفت - دشتک آسفالت‌ریزی و تونل آن بازگشایی شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon