بیانیه ۱۲۰ نماینده مجلس در حمایت از قالیباف + متن بیانیه

بیانیه 120 نماینده مجلس در حمایت از قالیباف + متن بیانیه

خبرگزاری تسنیم: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف اعلام کردند.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بیانیه بیش از 120 تن از نمایندگان مجلس در حمایت از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خبر داد و گفت: این بیانیه در جلسه علنی امروز آماده و جمع‌آوری امضای آن آغاز شد و بیش از نیمی از نمایندگانی که امروز در صحن علنی حضور داشتند، این بیانیه را امضا کردند.

وی ادامه داد: جمع‌آوری امضاها ادامه دارد و احتمالاً پس از اینکه امضاها بیشتر از این حد شد، در صحن علنی قرائت می‌شود.

متن بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از قالیباف به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی

با توجه به اعلام صلاحیت نامزدها توسط شورای محترم نگهبان و به‌لحاظ شرایط حساس کشور و نیاز ایران اسلامی به مدیریت توانمند و جهادی برای مقابله با چالش‌های پیش‌ِرو ضمن احترام به دیگر نامزدهای محترم، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را که فردی ولایی، بسیجی و مدیری توانا و جهادی و باانگیزه و برنامه می‌باشد، برای قرارگرفتن در رأس مدیریت اجرایی کشور اصلح دانسته حمایت خویش را از نام‌برده اعلام می‌داریم.

انتظار از ملت بزرگ و قهرمان ایران این است که کما فی السابق در پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده و همتی استوار در خلق حماسه ماندگار برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان ایران اسلامی بیفزاید.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon