آیت‌الله مصباح‌یزدی ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی است

آیت‌الله مصباح‌یزدی ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آیت‌الله مصباح یزدی را همچون ستاره‌ای دانست که در آسمان انقلاب می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که ‌به شهر مقدس قم سفر کرده و با حضور در مؤسسه امام خمینی(ره) با آیت‌الله مصباح‌یزدی دیدار کرده بود، پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بنده توفیق بسیار بزرگی بود که امروز خدمت حضرت آیت‌الله مصباح شرفیاب شدم؛ شخصیتی که انصافاً ستاره درخشان آسمان انقلاب اسلامی هستند و وجود پربرکت ایشان مایه خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی بوده و هست و از خداوند متعال آرزو می‌کنیم که سایه ایشان مستدام باشد.

وی ادامه داد: در جهت تقویت انقلاب اسلامی و مسیری که حضرت  امام و مقام معظم رهبری علمداری آن را دارند،‌ بر آن هستیم که از چنین ظرفیت‌های بزرگی همچون علامه مصباح که امروز نورافشانی می‌کنند، در این مسیر استفاده کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: به هر حال باور ما این است که گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی است که مبتنی بر اسلام ناب حیات جدید را برای کشور ما به ارمغان می‌آورد. انشاءالله در روندی که انقلاب اسلامی دارد و مسیری که دنبال می‌کند، این گفتمان حرکت روحانیت و فقاهت و ارزش‌های واقعی انقلاب اسلامی که از ظرفیتی مانند حوزه علمیه قم سیراب و تغذیه می‌شود، روز به روز این مسیر پرشتاب‌تر و پررنگ‌تر راه خودش را ادامه دهد. 

جلیلی ادامه داد: باور بنده همانطور که در مباحث انتخاباتی اعلام کردم، این است که آن چیزی که می‌تواند پیشرفت و تعالی هم دنیا و هم آخرت را از جهت مادی و معنوی برای ملت ما به ارمغان بیاورد، تکیه بر ارزش‌های اسلامی و مبتنی بر اسلام ناب است که باید از ظرفیت‌های حوزه علمیه، مرجعیت، فقاهت و آنچه ‌در حوزه می‌تواند منشاء و مبداء و مبدع این گفتمان باشد، د رسایه ولایت فقیه و آن مسیری که همه ما باید آن را ادامه دهیم، استفاده کرد.

وی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز این توفیق را پیدا کردم که ‌محضر حضرت استاد رسیدم و انشاءالله که همه ما بتوانیم فارغ از آن نتیجه‌ای که در‌ انتخابات شکل می‌گیرد و هر برادری که منتخب مردم می‌شود، این گفتمان را با قوت و آنگونه که مورد رضایت خداوند است، ترویج و دنبال کنیم و هر کدام به سهم خودمان در این زمینه وظیفه‌مان را انجام دهیم و از حضرت استاد بسیار متشکریم که لطف کردند و امروز توفیق آن را پیدا کردیم که خدمت ایشان رسیدیم تا از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.

جلیلی درباره دیدار با آیت‌الله مصبا‌ح گفت: استفاده کردیم و توفیقی بود که خدمت ایشان رسیدیدم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص حاکم شدن فرهنگ دینی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ‌ما بر این بود که فرهنگ دینی در مسائل مختلف جاری و ساری شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره نقش روحانیت گفت: اصولاً چون انقلاب اسلامی براساس فرهنگ و فکر شیعی بوده و بحث اساسی فرهنگ شیعی روحانیت است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon