اتوبوس حامل زائران کربلا در ورودی شهر دهگلان واژگون شد

اتوبوس حامل زائران کربلا در ورودی شهر دهگلان واژگون شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی دهگلان گفت: اتوبوس حامل زائران کربلا در یک کیلومتری ورودی شهر دهگلان واژگون شد.

سرهنگ محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهگلان، اظهار داشت: صبح امروز اتوبوس حامل 67 مسافر پاکستانی که برای زیارت حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) عازم کربلای معلی بودند به دلیل خواب آلودگی و عدم مهارت راننده در کنترل اتوبوس از مسیر منحرف و واژگون شد.

وی گفت: این اتوبوس از مبدا همدان به مقصد کربلای معلی حرکت کرده بود که در یک کیلومتری دهگلان واژگون شده است.

فرمانده انتظامی دهگلان با اشاره به اینکه در این حادثه ترمزهای پی در پی منجر به داغ شدن سیستم ترمز و بی تاثیر شدن آن شده و راننده کنترل خودرو را از دست می‌دهد، تصریح کرد: یک نفر از مصدومان حادثه به علت شکستگی به بیمارستان بعثت سنندج انتقال پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، گفت: 44 نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان شهدای شهرستان  دهگلان بستری شده‌اند و اکنون بیش از 30 نفر آنها ترخیص و در حسینه راستگاران شهر دهگلان اسکان داده شدند.

رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان دهگلان نیز اعلام کرد حال کلیه مسافران اکنون مساعد است و تا غروب امروز کلیه مصدومین این حادثه ترخیص می‌شوند.

پلیس راهنمائی و رانندگی استان کردستان عدم توانائی در کنترل ماشین، ناآشنائی راننده با مسیر و خواب آلودگی را علت حادثه اعلام کرده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon