مدیرعامل تبرّک متهم بود بازداشت شد

مدیرعامل تبرّک متهم بود بازداشت شد

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب مشهد ضمن تایید خبر بازداشت مدیرعامل شرکت تبرک گفت: این فرد متهم بود و بازداشت شد.

غلامعلی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازداشت مدیرعامل تبرک ارتباطی به موضوع پدیده ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد درباره علت بازداشت مدیرعامل شرکت تبرک گفت: این فرد متهم بود و بازداشت شد.

صادقی در پاسخ به این سئوال که آیا برای قرار وثیقه صادر شده است یا خیر افزود: فعلا در بازداشت به سر می‌برد و قرار وثیقه صادر نشده است.

دهم دی ماه امسال بود که مرتضی بختیاری معاون دادستان کل کشور از نامه دادستانی به صدا و سیما و وزارت ارشاد مبنی بر ممنوعیت تبلیغ شرکت‌های تبرک، پدیده و پردیسبان خبر داد.

با وجود دستور دادستانی، پخش تبلیغ محصولات تبرک همچنان در رسانه ملی ادامه داشت تا اینکه 22 دی ماه بختیاری از ارسال نامه مجدد به صدا و و سیما برای ممنوعیت پخش پیام‌های تبلیغاتی محصولات تبرک خبر داد.

دفاتر فروش سهام تبرک به دستور دادستانی در مشهد مقدس پلمپ شده است.

بنابر اعلام برخی رسانه‌ها، روز یکشنبه هفته جاری سهامداران به دفتر شرکت تبرک در بلوار سجاد مشهد هجوم آوردند به طوری که برای لحظاتی وضعیت دفتر متشنج شد تا اینکه نیروی انتظامی به ماجرا ورود کرد.

مدیرعامل تبرک در روزهای گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرده با توجه به بلوکه شدن حساب های شرکت توسط دادستانی تنها قادر به پرداخت اصل پول سهامداران آن هم پس از بازگشایی حساب‌هاست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon