آمریکا با جمع‌کردن دانشمندان کشورهای جهان برای خود شناسنامه جعلی ساخته است


آمریکا با جمع‌کردن دانشمندان کشورهای جهان برای خود شناسنامه جعلی ساخته است

خبرگزاری تسنیم: مفسر بزرگ قرآن کریم با بیان اینکه ملت‌هایی که شناسنامه ندارند یا ترقی نمی‌کنند یا مجبورند شناسنامه جعلی داشته باشد، گفت: آمریکا با جمع‌کردن دانشمندان کشورهای دیگر برای خود شناسنامه جعلی درست کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار با صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با اشاره به اینکه رشد ملتها در گروی داشتن شناسنامه آن‌ها است، اظهار داشت: ملت‌هایی که شناسنامه ندارند یا ترقی نمی‌کنند یا مجبورند شناسنامه جعلی داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه آمریکا با جمع کردن دانشمندان کشورهای دیگر برای خود شناسنامه جعلی درست کرده است، افزود: داشتن پیشینه فرهنگی از عوامل رشد ملت‌ها است و ایران کشور اصیلی است که شناسنامه معتبر و سنگینی دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر لزوم تهیه نسخه دیجیتال کتب و آثار کهن خاطرنشان کرد: گردآوری کتاب‌های خطی در یک نقطه هرگز مصلحت نیست و ذخایر فرهنگی کشور نباید در یک نقطه جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه غربی‌ها با سرقت بسیاری از میراث و آثار فرهنگی اسلام در موزه‌های خود آن‌ها را به نمایش می‌گذارند، خاطرنشان کرد: امروز به‌برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد علمی کشور و متکی به استعدادهای جوانان هستیم.

مفسر بزرگ قرآن کریم کتابخانه‌ها درگیر مسائل سیاسی و تحریم نیستند و نسبت به گردآوری بیشتر نسخه‌های فرهنگی کشور اهتمام داشته باشند، عنوان کرد: داعش امروز خطری مهم برای فرهنگ اسلام است و این گروه آثار متعدد اسلامی را نابود کرد.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon