فرهنگ مصرف کالای داخلی در جامعه ترویج شود

فرهنگ مصرف کالای داخلی در جامعه ترویج شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه رعایت منویات رهبری و الزامات اقتصاد مقاومتی یگانه راه مبارزه با دشمنان است، گفت:باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی با هدف حمایت از تولیدکنندگان در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تاکید بر اینکه تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راه کار بهبود وضعیت اقتصادی کشور است، اظهار داشت: موضوع تولید، خودکفایی و شکوفایی اقتصادی برای مسلمانان یک وظیفه و تکلیف به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هدف واقعی استکبار و تحریم‌ به عنوان عاملی مهم، متوقف کردن پیشرفت ایران است، تاکید کرد: بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب بوده و باید آویزه گوش تمام مسئولان و گروه‌های سیاسی قرار گیرد.

امام جمعه موقت تبریزمصرف محصولات داخلی و حمایت همگانی از تولیدکنندگان ایرانی را از ارکان این سیاست دانست و تاکید کرد: باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی با هدف حمایت از تولیدکنندگان در جامعه ترویج شود تا از قبل آن بتوان به افزایش تولید داخلی و توسعه صادرات دست یافت.

آیت الله آل‌هاشم گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی نیز باید تلاش کنند تا سطح کیفیت محصولات خود را ارتقاء داده و در حد و اندازه‌های استانداردهای جهانی برسانند.

وی تاکید کرد: در این عرصه دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با هم افزایی نیروها، تلاش کنند وابستگی اقتصاد کشور به اقتصاد تک محصولی نفت کاهش یابد.

امام جمعه موقت تبریز با مهم ارزیابی کردن نقش آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در این زمینه شهدایی همچون نخستین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کردند.

آیت‌الله آل هاشم همچنین با اشاره به شهادت عباس عبداللهی از شهدای مدافع حرم کربلا، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon