ایران بازار جذاب محصولات کشاورزی صربستان

ایران بازار جذاب محصولات کشاورزی صربستان

خبرگزاری تسنیم: مجید فهیم پور، سفیر ایران در صربستان گفت، سال ۲۰۱۵، سالی مهم برای ارتقاء همکاری های اقتصادی بین تهران و بلگراد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری این صربیا، مجید فهیم پور سفیر ایران در صربستان در مصاحبه با پایگاه خبری تانجوگ گفت، اقتصادهای ایران و صربستان مکمل یکدیگر هستند، و همکاری خوبی با هم دارند.  صربستان در منطقه ای حاصلخیز با میزان بارش فراوان واقع شده است و بازار ایران می تواند یک بازار صادراتی جذاب برای محصولات کشاورزی صربستان باشد.
وی افزود، ماه گذشته با الکساندر ووسیک، نخست وزیر صربستان دیدار داشته و در این دیدار مقرر شده که در سال 2015، اقدامات پررنگ تر از حرف ها باشد و همکاری های اقتصادی افزایش یابد.
ایران سال گذشته برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی گردشگری بلگراد یک غرفه را به خود اختصاص داده بود و در نمایشگاه امسال نیز که از روز پنجشنبه گشایش می یابد، حضور خواهد داشت.
فهیم پور ادامه داد، آژانس های مسافرتی صرب بسیار به ایران علاقمند هستند.
عمده همکاری های اقتصادی بین دو کشور در زمینه های صنایع سبک، قطعات خودرو و اخیرا گردشگری بوده است، در حالی که همکاری های فرهنگی دو کشور از نظر سنتی در سطح بالایی قرار دارد.
انتهای پیام/ 78

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه