حضور ۳۵۰ ناشر در دهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین

حضور 350 ناشر در دهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین

خبرگزاری تسنیم: دهمین دوره نمایشگاه کتاب استان قزوین با حضور ۳۵۰ ناشر و عرضه بیش از ۳۵ هزار عنوان کتاب از روز چهارم اسفندماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزای تسنیم، دهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین با حضور 350 ناشر از سراسر کشور و عرضه بیش از 35 هزار عنوان کتاب در 210 غرفه و در 2 سالن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه 17 ناشر از استان به صورت مستقیم حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، در بخش فروش متمرکز، آثار 45 ناشر به صورت مستقیم عرضه می‌شود.

برای دهمین نمایشگاه کتاب قزوین 450 میلیون تومان بن یارانه خرید کتاب در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با جدول تخصیص یافته و با ارائه کارت ملی در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

نشست عفاف و حجاب، معرفی پرستاران نمونه به مناسبت روزپرستار، نشست سبک زندگی، نشست آسیب‌های ماهواره با همکاری معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجرای نمایش خیابانی، کارگاه آموزشی شیوه زندگی سالم، نشست ادبیات کودک با حضور مصطفی رحماندوست، نشست با موضوع تعامل بین‌الملل اسلام، نشست با موضوع تحکیم بنیان خانواده با محوریت اقتصاد و فرهنگ، کارگاه آموزشی شابک، اجرای نمایش عروسکی، مسابقات کتاب و کتاب خوانی و جنگ شادی، از جمله برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده برای این نمایشگاه است.

دهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 4 تا 10 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران