ثبت‌نام اینترنتی شرکت‌های مسافربری تویسرکان برای ایام نوروز آغاز شد


ثبت‌نام اینترنتی شرکت‌های مسافربری تویسرکان برای ایام نوروز آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: معاون فرماندار تویسرکان با تأکید بر اهمیت خدمات سفر و تشکیل کمیته‌ها گفت: ثبت‌نام اینترنتی شرکت‌های مسافربری تویسرکان برای ایام نوروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، یحیی خورشیدخانی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان از تشکیل 7 کمیته خدمات سفر خبر داد و اظهار داشت: این کمیته‌ها شامل کمیته‌های بهداشت، نظارت، اطلاع‌رسانی، امداد و نجات، حمل و نقل، تبلیغات و آمارگیری هستند.

وی خواستار توجه ویژه مدیران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سال آتی شد و افزود: ادارات باید در حیطه فعالیت خود همکاری و تعامل لازم را برای ارائه خدمات مناسب نوروزی به میهمانان عزیز را داشته باشند.

خورشیدخانی از فعال بودن پزشک اورژانس در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های شهری و جاده‌ای در ایام تعطیل نوروز فعال  و به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند.

معاون فرماندار تویسرکان به اجرای طرح امنیت نیروی انتظامی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: از همکنون به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موارد مورد نیاز اعلام و زیرساخت‌های اجرایی فراهم شده است و دو کانکس در میدان جانبازان سرابی تویسرکان و پلیس راه جهت راهنمایی مسافران نوروزی و روانسرازی ترافیک مستقر می‌شود.

وی با اشاره به انجام طرح‌های اجرایی برای جلوگیری از سرقت از مسافران بیان کرد: در ایام نوروز سینما آزادی شهرستان تویسرکان فعال است و اکران نیم بها دارد.

معاون فرماندار تویسرکان با تأکید بر فعالیت 50کانون فرهنگی، هنری مساجد شهرستان در این ایام اظهار کرد: همزمان با نوروز 94 و به مناسبت ایام فاطمیه اداره اوقاف و امور خیریه نسبت به برپایی خیمه معرفت در مرقد مطهر حضرت حیقوق نبی(ع) اقدام می‌کند.

خورشیدخانی از حضور پزشکان متخصص در شهرستان در ایام نوروز خبر داد و افزود: در زمانی نیز که متخصص حضور نداشته باشد با ملایر و همدان برای بیماران اورژانسی هماهنگی لازم به‌عمل آمده است و شیفت بندی داروخانه‌ها انجام شده و مایحتاج دارویی برای ایام تعطیل تأمین گردیده است.

وی یکی از علل نارضایتی مسافران در تعطیلات را معمولاً بحث عابربانک‌ها عنوان کرد و افزود: مسئولان ذیربط نسبت به بررسی و رفع مشکلات عابربانک‌ها در شهرستان توجه ویژه به این امر را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه از 15 اسفندماه امسال تا 15فروردین سال آتی حفاری در خیابان‌ها ممنوع است، گفت: در صورت ضرورت در اسرع وقت نسبت به ترمیم حفاری‌ها مبادرت ورزند.

خورشیدخانی با اشاره به برگزاری بازی‌های بومی محلی در ایام نوروز در شهرستان گفت: مراسم پرده‌خوانی توسط استاد چایانی و تئاتر خیابانی در سایت گردشگری حبقوق نبی(ع) نیز در این ایام اجرا می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تویسرکان نیز از برپایی بازارچه صنایع دستی و سوغات شهرستان در ایام نوروز خبر داد و افزود: تورگردشگری برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان در ایام نوروز فعال است.

میثم الوندی با اشاره به برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در سایت میررضی الدین آرتیمانی گفت: جشنواره بازی بومی محلی در روستاهای اشتران و گشانی و کاروانسرای فرسفج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشن کودک و نوجوان با حضور گروه برنامه‌سازی کودک و نوجوان شبکه همدان و مجری برنامه استان عمو حمید در کاروانسرای فرسفج اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon