تردد بدون زنجیر چرخ در جاده‌های استان کرمانشاه ممکن شد

تردد بدون زنجیر چرخ در جاده‌های استان کرمانشاه ممکن شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با تلاش تیم‌های راهداری تمامی جاده‌های استان باز شده و در حال حاضر تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ محمد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسینم در کرمانشاه، اظهار داشت: به دلیل بارش‌ برف صبح امروز تردد در جاده‌های استان تنها از طریق زنجیرچرخ امکان‌پذیر بود اما با تلاش تیم‌های راهداری تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.  

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه درباره محورهای لغزنده استان گفت: تردد در محورهای مربوط به شهرستان‌های  سرپل‌ذهاب، کرندغرب، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، سنقر و کلیایی، پاوه و محورهای حوزه اورامانات تا صبح امروز با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بود که اکنون مشکل رفع شده است.

سرهنگ مرادی با اشاره به تصادف شب گذشته در محور کرند‌غرب به اسلام‌آباد غرب، افزود: با توجه به لغزندگی جاده، سرعت بالای راننده کامیون سبب وقوع تصادف کامیون و پژو شد که این تصادف دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

وی با توصیه به رانندگان بیان کرد: به دلیل سرمای هوا رانندگان نسبت به همراه داشتن وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن برف پاک‌کن خودروی خود جهت رانندگی در جاده‌های برون شهری استان توجه کافی را داشته‌ باشند. 

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon