نرخ بلیط‌های اتوبوس برون شهری استان فارس بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت


نرخ بلیط‌های اتوبوس برون شهری استان فارس بیش از 20 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: معاون حمل و نقل و پایانه‌های فارس از افزایش بیش از ۲۰ درصدی نرخ بلیط‌های اتوبوس برون شهری استان فارس خبر داد.

علی یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به افزایش نرخ بلیط‌های اتوبوس در نوروز هر سال اظهار داشت: این افزایش نرخ بلیط‌ها بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی توافقی است.

وی با بیان اینکه به صورت متوسط میزان افزایش نرخ بلیط‌ها 20 درصد است عنوان کرد: در بعضی از موارد ممکن است این نرخ بیش از 20 درصد یا کمتر از آن افزایش داشته‌ باشد. 

یزادنی درباره دلیل یکسان نبودن میزان افزایش قیمت بلیط‌های اتوبوس گفت: در بعضی از مسیرها به دلیل اصلاح نرخ شاهد افزایش بیش از 20 درصد، در بعضی از مسیرها کمتر از 20 درصد و در بعضی از مسیرها مثل شیراز - مرودشت نیز قیمت بلیط افزایش نمی یابد.

وی با اشاره به آزاد بودن نرخ ناوگان حمل و نقل خاطرنشان کرد: نرخ ناوگان حمل و نقل آزاد است و کانون‌های حمل و نقل می‌توانند خودشان نرخ بلیط‌ها را تعیین کنند.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس با اشاره به چگونگی محاسبه میزان افزایش نرخ در اتوبوس‌های برون شهری تصریح کرد: تعیین نرخ با در نظر گرفتن مسافت مبداء تا مقصد، موقعیت جغرافیایی مقصد، دور افتادگی مقصد و غیره انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon