عدم تحویل کارت و برچسب مرکز معاینه فنی خودرو سقز را تعطیل کرد


عدم تحویل کارت و برچسب مرکز معاینه فنی خودرو سقز را تعطیل کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیر مرکز معاینه فنی، تخصصی خودروهای سبک در سقز گفت: کارشکنی یکی از دستکاه‌ها و عدم تحویل به موقع کارت و برچسب دلیل تعطیلی تنها مرکز معاینه فنی خودرو در سقز است.

محمد امین الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای تنها مرکز معاینه خودرو و واکنش امام جمعه سقز به این کار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این مرکز به دلیل عدم تائید کارت و برچسب به تعطیلی کشیده شده است.

وی گفت: این مرکز نخستین و تنها مرکز معاینه فنی تخصصی خودروهای سبک در شهرستان سقز است که فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است.

مدیر مرکز معاینه فنی، تخصصی خودروهای سبک در سقز تصریح کرد: مرکز معاینه فنی خودرو در سقز یک مرکز تخصصی و بزرگ‌ترین مرکز معاینه خودرو در غرب کشور است که دارای یک خط فعال معاینه فنی خودرو و 2 خط مکانیزه دیگر است که زمینه راه اندازی آن هم مهیا شده است.

وی با اشاره به اشتغال 5 نفر در این مرکز دلیل تعطیلی آن را کارشکنی یکی از دستگاه‌های استان و عدم تحویل به موقع کارت و برچسب به این مرکز ذکر کرد و از مسئولان استانی خواست در جهت رفع مشکل برای راه اندازی این مرکز که می‌تواند با راه اندازی 2 خط دیگر معاینه خودرو، زمینه اشتغال 11 نفر را فراهم کند، مساعدت کنند.

الماسی افزود: این مرکز به صورت متناوب به علت عدم تائید کارت و برچسب بارها به تعطیلی کشانده شد، و این تعطیلی سبب ایجاد مشکلات عدیده برای رانندگانی شد که باید برای معاینه خودروی خود به شهرهای همجوار مراجعه کنند.

وی با اشاره به مکان مناسب استقرار این مرکز گفت: با راه‌اندازی دو خط دیگر این مرکز و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی برای بازگشایی آن، تا 50 سال آینده این مرکز پاسخگوی مردم در زمینه معاینه خودرو خواهد بود.

مدیر مرکز معاینه فنی، تخصصی خودروهای سبک در سقز با اشاره به اینکه هنوز کلان شهرهای تهران، تبریز، اصفهان و شیراز زیر بار تحویل کارت و بر چسب از مدیریت یکپارچه کشوری نرفته و خود اقدام به چاپ کارت و برچسب می‌کنند، خواستار حمایت مسئولان برای راه اندازی مجدد این مرکز شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon