حامیان طرح اکرام بیش از یک میلیارد ریال به ایتام داراب کمک کردند


حامیان طرح اکرام بیش از یک میلیارد ریال به ایتام داراب کمک کردند

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد داراب با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ نفر حامی طرح اکرام کمیته امداد این شهرستان هستند، گفت: حامیان این طرح بیش از یک میلیارد ریال به ایتام داراب کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از داراب، سعید عطوفت شعار صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 300 حامی با کمیته امداد شهرستان داراب همکاری دارند اظهار داشت: 954 حامی در قالب طرح اکرام و 167 حامی در قالب طرح محسنین با این نهاد همکاری دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان داراب با اشاره به اینکه حامیان یک میلیارد و 240 میلیون ریال به افراد تحت پوشش طرح اکرام و محسنین این شهرستان کمک کرده‌اند خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 40 میلیون ریال این مبلغ در قالب طرح اکرام و 200 میلیون ریال در قالب طرح محسنین به‌ حساب این نهاد واریز شده است.

وی عنوان کرد: بیش از 200 نفر از فرزندان تحت پوشش طرح اکرام و محسنین کمیته امداد شهرستان داراب از بیمه عمر سرمایه‌گذاری بهره‌مند شدند.

عطوفت شعار افزود: این طرح باهدف تقویت برنامه‌های آینده افراد تحت پوشش از 3 سال پیش در این نهاد از سوی واحد طرح اکرام و ایتام این نهاد اجراشده و تاکنون 227 نفر را تحت پوشش داده است.

وی با بیان اینکه در این طرح ماهانه مبلغ 242 هزار ریال از محل کمک‌های حامیان به‌ حساب بیمه عمر افراد تحت پوشش واریز می‌شود افزود: بهره‌مندی از مزایای سرمایه‌های پس‌انداز یکی از ویژگی‌های بیمه عمر سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon