عملیات سوخت‌رسانی در زاهدان با کندی مواجه شد

عملیات سوخت‌رسانی در زاهدان با کندی مواجه شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: درپی توفان و گرد وخاک شدید روز گذشته در زاهدان که عملیات سوخت رسانی را با کندی مواجه کرد، خسارتی به تاسیسات نفتی وارد نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، دادخدا اعتصامی امروز با اشاره به توفان شدید گرد و خاک روز گذشته در زاهدان اظهار داشت: توفان روز گذشته در سیستان و بلوچستان سبب مسدود شدن برخی از محورهای استان شد که این امر عملیات سوخت رسانی را با کندی مواجه کرد.

وی با تقدیر از کارکنان زحمتکش منطقه زاهدان و جایگاه‌داران و رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، افزود: خوشبختانه  هیچگونه خسارت جانی و مالی به کارکنان و تاسیسات زیربنایی شرکت وارد نشده است و با تلاش کارکنان، عملیات سوخت‌رسانی ادامه دارد و وقفه‌ای در روند عملیات وجود ندارد.

توفانی با سرعت 85کیلومتر در ساعت روز گذشته شهر زاهدان و دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان را درنوردید، سرعت ریزگردها در زاهدان 5 برابر حد بحران گزارش شد و وجود گرد و غبار باعث شد تا شعاع دید افقی تا 100 متر کاهش یابد.

لغو پروازها، خسارت به فضای سبز، تیرهای برق و تاسیسات زیربنایی، مسدود شدن محورهای مواصلاتی و تعطیلی مدارس نوبت عصر زاهدان از اثرات این توفان بود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon