حماسه خرداد ۹۲ قطعا یکی از بزرگترین پدیده‌های قرن خواهد بود

حماسه خرداد 92 قطعا یکی از بزرگترین پدیده‌های قرن خواهد بود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حماسه خرداد ۹۲ قطعا یکی از بزرگترین پدیده‌های قرن خواهد بود، گفت: امروز هیچ‌کدام از کاندیداها نمی‌توانند بگویند سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و برنامه هدفمندی یارانه‌ها را اجرا نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در همایش بانوان حامی سعید جلیلی، طی سخنانی گفت: ما ملتی هستیم که 34 سال است، انقلاب کرده‌ایم و با فراز و فرودهای انقلاب آشنا هستیم. انقلاب به سامان نمی‌رسید اگر زنان این سرزمین در صحنه حضور نداشتند.

وی افزود: زنان ایران اسلامی در پدیدار شدن نظام اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیل و موثری ایفا کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حماسه خرداد 92 قطعا یکی از بزرگترین پدیده‌های قرن خواهد بود، گفت: سعید جلیلی یکی از پدیده‌های استقامت و پایداری در دوران معاصر است و ما به دلایل مختلف اعتقادمان این است که وی تنها معرف گفتمان مقاومت و ایثار است.

طبیب‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به مسائل اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: مسائل اقتصادی در چارچوب مسائل کلان و بالادستی نظام قرار دارد؛ امروز هیچ‌کدام از کاندیداها نمی‌توانند بگویند سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه هدفمندی یارانه‌ها را اجرا نمی‌کند؛ وجه تمایز جلیلی گفتمان سازش‌ناپذیری وی در مقابل آمریکا است.

وی افزود: کسی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که دستش پاک باشد و بیت‌المال را مال شخصی خود تلقی نکرده و نسبت به آن حساس باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه کاندیداها باید به این سوال که نسبت به مسائل اقتصادی چه برنامه‌ای دارند، پاسخ بدهند، تصریح کرد: کاندیداها باید موضع خود را نسبت به سند عفاف و حجاب مشخص کنند. کاندیداها باید بگویند که چه تدبیری در خصوص بانک‌های خصوصی که اقتصاد جامعه را فلج کرده‌اند، دارند.

وی افزود: ما گفتمان پیشرفت و عدالت را در سال 84 مطرح کردیم و احتیاج داریم کسی پرچم این گفتمان را به احتزار در آورد و در حال حاضر این پرچم‌دار سعید جلیلی است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: جلیلی با رفتار خود نشان داد که در چارچوب انقلاب حرکت می‌کند. وی در مذاکرات، از پای میز به خاطر نماز جمعه‌ای که قرار است در آلماتی برگزار شود، بلنده شده و به نماز جمعه می‌رود، این رفتار شعار و نماد ارزش‌گذاری فرهنگی است.

طبیب‌زاده ادامه داد: اصل برای ما مسائل فرهنگی است و اقتصاد در چارچوب مسائل دینی در جایگاه واقعی دینی خود قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon