۱۷ تا ۲۰ اسفند؛ مهلت جدید برای داوطلبانی که از ثبت‌نام در کنکور جا ماندند

17 تا 20 اسفند؛ مهلت جدید برای داوطلبانی که از ثبت‌نام در کنکور جا ماندند

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت مجدد برای ثبت‌نام در کنکور سراسری سال ۹۴ از ۱۷ تا ۲۰ اسفند خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اعلام مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری، گفت: به‌منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای داطلبان و متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1394 که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشدند و یا به هر دلیلی نتوانستند ثبت‌نام خود را انجام دهند مهلت مجددی برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 94 به‌مدت 4 روز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: داوطلبان و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون سراسری از روز یکشنبه 17 اسفند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تا روز چهارشنبه 20 اسفندماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان و متقاضیان علاقمند برای ثبت‌نام در این مهلت با مراجعه به اطلاعیه این سازمان که از عصر روز گذشته روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفته، از نحوه ثبت‌نام در مهلت در نظر گرفته شده اقدام کنند.

توکلی افزود: تا پایان روز شنبه دوم اسفندماه 848هزار و 428 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اعلام کرد: در مهلت تعیین شده داوطلبانی که قبلاً در آزمون سراسری ثبت‌نام کردند، می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon