بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف خدمات درمانی در شهرستان البرز شد


بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار صرف خدمات درمانی در شهرستان البرز شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بیمه خدمات درمانی قزوین گفت: در ۹ ماه نخست امسال بیش از ۳ میلیارد تومان صرف تامین هزینه خدمات درمانی در شهرستان البرز شده است.

محمد صادق بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به این نکته که بستر مناسبی برای ارائه خدمات بیمه درمانی به شهرستان البرز فراهم شده است، اظهار داشت: استقرار دولت الکترونیک سبب شده تا دسترسی به بسیاری از خدمات راحت‌تر شود، دولت الکترونیک سبب تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

وی با بیان این نکته که بیمه خدمات درمانی استان قزوین با احداث سه مرکز درمانی در شهر الوند و محمدیه گستره خدمت‌رسانی خود به مردم را افزایش داده است، افزود: در 9 ماه نخست امسال بیش‌ از 24 هزار ویزیت پزشک عمومی با دفترچه خدمات درمانی در شهرستان البرز صورت گرفته است این در حالی است که بیش از 480 هزار نفر در شهرستان البرز ویزیت شده‌اند.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان قزوین با بیان این نکته که طرح تکریم از بیمه شدگان خدمات درمانی در قزوین اجرایی شده است، بیان کرد: طرح تکریم بیمه شدگان در راستای تکریم ارباب رجوع از اوایل آذر امسال اجرایی شده است، در این طرح سعی شده تا با استفاده از نظرات مراجعه کنندگان نواقص و کاستی‌های خدمات درمانی در استان قزوین برطرف شود.

بابایی با بیان این نکته که در 9 ماه نخست امسال بیش از سه میلیارد تومان صرف تامین هزینه خدمات درمانی در شهرستان البرز شده است، تاکید کرد: در شهرستان البرز بیش از دو هزارو 500 ویزیت پزشک عمومی، 17 هزار ویزیت دندانپزشکان، 16 هزار متخصص اطفال و 4 هزار و 500 مورد ویزیت مربوط به پزشک داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه خدمات درمانی استان قزوین تدوین برنامه‌ بلند مدت به منظور شناسایی ارزش‌های و ظرفیت‌های این سازمان و پیاده‌سازی و کاربردی کردن آن است، در همین راستا تمام همکاران باید با افزایش دانش و آگاهی خود در حوزه خدمات درمانی ما را در این راستا یاری کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon