۶۰ هزار اتباع غیر مجاز از استان فارس خارج شدند


60 هزار اتباع غیر مجاز از استان فارس خارج شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اتباع و مهاجرین استان فارس گفت: در یک سال گذشته نزدیک به ۶۰ هزار نفر از اتباع غیرمجاز در استان فارس خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم، سید علاءالدین کراماتی امروز ظهر در نشست اداری شهرستان جهرم با اشاره به مشکلاتی که اتباع خارجی غیر مجاز برای کشور ایجاد کرده‌اند، گفت: در یک سال گذشته نزدیک به 60 هزار نفر از اتباع غیرمجاز در استان فارس خارج  شدند.

کراماتی با انتقاد از جایگاه ضعیف ایران در شکل گیری افغانستان نوین، بیان کرد: اکنون مدیریت افغانستان به دست اففانی‌های تربیت شده امریکا است و افغانی‌هایی که در ایران کارگر آمده بودند به همان شکل رفتند در صورتی که  باید صدها مهندس افغانی به دست ایرانی‌ها تربیت می‌شد تا در مدیریت افغانستان نقش داشته باشند.

وی با اشاره به رفتارهای بشر دوستانه ایرانی‌ها در دوران جنگ افغانستان، افزود: شاید کمکی که مردم دنیا به این کشور کردند یک دهم کمک ایرانی‌ها نبوده است.

در این نشست حجت الاسلام لطف الله دژکام امام جمعه جهرم با گرامی داشت روز پرستار و با اشاره به چشم انداز سند تحول نظام سلامت، گفت: اگر هزینه‌ای در بخش بهداشت و درمان اختصاص می یابد باید عادلانه توزیع شود.

وی با اشاره به اهمیت اتحاد درکشور، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نیازمند همدلی بوده و همه اقشار در مناسبت‌های خاص مانند 22 بهمن ماه با حضور خود در راهپیمایی‌ها ازاین نظام مقدس دفاع می‌کنند که امیدواریم این اتحاد به همدلی تبدیل شود.

امام جمعه جهرم باتاکید به لزوم تحقق مدیریت جهادی، تصریح کرد: نهادهایی که امکاناتی دراختیار دارند اما مورد استفاده آنها نیست این امکانات را در اختیار نهادهای مورد نیازقراردهند و این اقدام یکی از مصداق‌های مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon