پیشنهاد واریز یارنه نقدی هر ۳۵ روز یکبار

پیشنهاد واریز یارنه نقدی هر 35 روز یکبار

خبرگزاری تسنیم: در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق، تبصره ۲۱ لایحه بودجه ۹۴ درباره یارانه نقدی با تصویب نمایندگان به لایحه اولیه دولت بازگشت.

سیدسعید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی تسنیم در رابطه باجلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق به منظور بررسی پیشنهادات دولت برای اصلاحات تبصره 21 هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 94 برگزار شده بود اظهار داشت: در این جلسه پیش از اعلام پیشنهادات دولت موضوع برگشت این تبصره به لایحه اولیه دولت مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه با تصویب برگشت این تبصره به لایحه اولیه دولت، دیگر پیشنهادات دولت مورد بررسی قرار نگرفت افزود:  قرار است این تبصره به صحت علنی مجلس رفته و در آنجا با بررسی نمایندگان به تصویب نهایی برسد.

به گزارش تسنیم ایرج ندیمی یکی از اعضای کمیسیون تلفیق  امروز در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود قرار است در جلسه بعد از ظهر کمیسیون پیشنهادات کتبی دولت مورد بررسی قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه آنچه تاکنون مطرح است، پیشنهادات شفاهی دولت است افزود: دولت می‌خواهد مقاطع پرداخت یارانه نقدی تغییر کند تا از این محل نیز منابعی به هدفمندسازی یارانه‌ها اضافه شود؛ یکی از این پیشنهادات این است که زمان واریز یارانه نقدی از 30 روز به 35 روز افزایش یابد. 

این عضو کمیسیون تلفیق همچنین گفته بود دولت اعلام کرده بااستفاده از روش‌های موجود می‌تواند یارانه 2 میلیون ثروتمند را حذف کند و می‌خواهد برای سال آینده با حذف یارانه این افراد منابع هدفمندی را افزایش دهد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه