امید زیادی برای صعود به دور بعدی جام باشگاه‌های آسیا داریم

امید زیادی برای صعود به دور بعدی جام باشگاه‌های آسیا داریم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف ما در حال حاضر صعود از این گروه به مراحل بالاتر است که امید زیادی را برای رسیدن به این هدف‌ داریم.

محمد ایران پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: با به دست آوردن دو پیروزی متوالی که برای تیم ما بسیار روحیه‌بخش بود توانستیم خود را در یک شرایط ایده آل و خوب قرار دهیم.

وی افزود: این دو برد هم ازلحاظ روحی و هم از لحاظ شخصیتی کمک شایانی را به تیم ما انجام داد که امیدوار هستیم این روحیهٔ خوب بتواند ما را در کسب یک نتیجه خوب مقابل نسف قارشی یاری دهد.

بازیکن تیم تراکتورسازی در خصوص اولین دیدار تیمش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که مقابل نسف قارشی برگزار خواهد شد گفت: به دلیل اینکه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برترین تیم‌های کشور خود می‌باشند بازی در برابر هر یک از این تیم‌ها سختی ویژه‌ای را دارد.

وی تصریح کرد: هیچ بازی راحتی در این گروه وجود ندارد و ما برای اینکه بتوانیم با دستی پر از ازبکستان بازگردیم نیاز به انجام یک بازی منطقی و هوشمندانه داریم تا بتوانیم در این دیدار که یک جو خاصی را نیز دارد به 3 امتیاز دست پیدا کنیم.

ایران پوریان با اشاره به تغییرات کادر فنی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: قبل از آنکه بخواهیم از تونی بگوییم باید تشکر ویژه‌ای از رسول خطیبی داشته باشیم که زحمات بسیار زیادی برای تیم ما کشید.

وی تأکید کرد: تونی نیازی به تعریف من ندارد و فردی است که قبلاً سابقهٔ همکاری با تیم ما را داشته و علاوه بر شناخت خوبی که از تیم دارد مردم تبریز را نیز به‌خوبی می‌شناسد؛ ما امیدوار هستیم که دو بردی را که با تونی کسب کرده‌ایم تداوم داشته باشد و بتوانیم دوباره به‌ روزهای خوب خود بازگردیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد شانس صعود تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف ما در حال حاضر صعود از این گروه به مراحل بالاتر است که امید زیادی را برای رسیدن به این هدف‌داریم اما اگر امید نداشته باشیم نمی‌توانیم کار خاصی را از پیش ببریم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه ما یک تیم جوانی هستیم که بسیاری از بازیکنان ما سابقه حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را ندارند علاوه بر امید باید انگیزه زیادی را نیز داشته باشیم. در حال حاضر تنها قولی که می‌توانیم به هواداران خوب خود بدهیم این است که ما تمام تلاش خود را برای موفقیت تراکتور به کار خواهیم گرفت و به چیزی جز موفقیت تراکتور فکر نمی‌کنیم.

ایران پوریان درباره پایان مدت مصدومیتش گفت: شرایط درمانی خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و ازلحاظ بدنی تقریباً به یک آمادگی نسبتاً خوبی دست‌یافته‌ام.

وی خاطرنشان کرد: مصدومیت من برطرف شده است و در حال حاضر منتظر دستور پزشک و صلاحدید کادر فنی برای حضور در اولین دیدار تیم در جام باشگاه‌های آسیا هستم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon