عبدولی: اظهارنظر پازاج اشتباه است؛ در ۷۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرم

عبدولی: اظهارنظر پازاج اشتباه است؛ در 75 کیلوگرم کشتی می‌گیرم

خبرگزاری تسنیم: فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان گفت: اظهارنظر پازاج اشتباه است و من در ۷۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرم.

سعید عبدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص صحبت‌های احد پازاج درباره کشتی گرفتن او در وزن 71 کیلوگرم، اظهار داشت: پازاج اشتباه کرده و نباید در این خصوص نظر دهد. من در هر وزنی که دلم بخواهد کشتی خواهم گرفت.

وی  خاطرنشان کرد: تیمی که برای جام جهانی انتخاب شد نه تنها جوان نبود بلکه پیر بود. آنها جوانگرایی انجام ندادند و افرادی را بردند که بسیاری از آنها سن و سال زیادی داشتند.

دارنده مدال طلای جهان عنوان کرد: جوانگرایی را آذربایجان انجام داده که یک کشتی‌گیر 18 ساله برابر اخلاقی پیروز می‌شود. به نظر من این کار اشتباهی بود که اخلاقی را با این سن و سال مجبور به وزن کم کردن غیر اصولی می‌کنند. کجای این کار جوانگرایی است؟ آیا نمی‌شد از افراد جوان‌تری استفاده کرد؟

عبدولی افزود: بهنام مهدی‌زاده چندی پیش در جام باشگاه‌های جهان کشتی گرفت و کشتی‌گیر روس را به راحتی برد اما در این مسابقات برابر صباح شریعتی که مقابل همین حریف روسی شکست خورده 8 بر صفر باخت. این نشان دهنده بی‌نظمی در اردو است و نشان می‌دهد که هیچ چیز کارشناسی شده نیست. به چه دلیل کشتی‌گیر 3 ماه در اردو حضور دارد اما بدون روحیه و آمادگی لازم روی تشک می‌رود؟ در این مسابقات تنها اخلاقی خوب بود که وی نیز ژنتیکی کشتی‌گیر خوبی است.

وی در خصوص اینکه به چه دلیل در مسابقات جام جهانی حاضر نشد، تصریح کرد: علت خاصی برای عدم حضورم نداشتم و از حضور در اردوها خسته شده بودم. متاسفانه جو خوبی در کشتی نیست و مربیان و سرمربیان به هیچ عنوان به فکر کشتی‌گیران نیستند. اینکه کشتی‌گیر با آن همه سختی کمی از لحاظ روحی خوب باشد مهم نیست. باور کنید همین اردوها باعث خستگی بیش از اندازه می‌شود و برخی برای تجدید قوا به دنبال دوپینگ می‌روند و به همین دلیل فدراسیون در فکر تست افتاده که این کار درستی است.

فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که در مسابقات انتخابی تیم ملی قرار است در چه وزنی روی تشک برود، گفت: در وزن 75 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و مشکلی در این خصوص ندارم. دیگر قصد ندارم در 71 باشم و شورای فنی نیز می‌داند که من در وزن 75 موفق‌تر خواهم بود و بدون مشکل خاص در انتخابی شرکت می‌کنم.

وی افزود: رسول خادم از جنس کشتی است و به خوبی به مشکلات واقف است و به همین دلیل می‌دانیم حقی از کسی ضایع نخواهد شد.

عبدولی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چه عکس العملی پس از سوم شدن ایران و باخت برابر آذربایجان داشتی، به تسنیم گفت: از شکست ایران و کسب عنوان سومی ناراحت شدم. این تیم را چندین بار قهرمان جهان کردیم ولی متاسفانه برخی به دنبال نابودی کشتی فرنگی هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon