نژادفلاح: به درخشان اولتیماتوم نداده بودم؛ روند پرسپولیس آینده کادرفنی را رقم می‌زند

نژادفلاح: به درخشان اولتیماتوم نداده بودم؛ روند پرسپولیس آینده کادرفنی را رقم می‌زند

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بخواهیم در مورد آینده کادرفنی صحبت کنیم باید این مسئله را در نظر گرفت که روند روبه‌رشد پرسپولیس تداوم داشته باشد.

محمد حسین نژادفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل لخویای قطر اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از هواداران تشکر کنم که به ورزشگاه آزادی آمدند و به بهترین‌ شکل تیم را مورد حمایت خود قرار دادند. در کنار هواداران بزرگان تیم هم به ورزشگاه آمده بودند و در کنار هواداران یکدل و یکصدا به تشویق تیم پرداختند.

وی افزود: این شور و نشاطی که در ورزشگاه دیده شد، واقعا جای خوشحالی دارد. هواداران سرمایه اصلی پرسپولیس به حساب می‌آیند و باید گفت آنها روز گذشته به وظیفه خود به بهترین شکل عمل کردند. ما دوست داریم، همیشه آنها را در ورزشگاه ببینیم و همه ما باید برای خوشحالی آنها تلاش کنیم. 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پیشکسوتانی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، احمدرضا عابدزاده، محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی، ادموند بزیک، فرشاد پیوس و دیگر دوستانی که به ورزشگاه آزادی آمدند، نشان دادند که قلبشان برای پرسپولیس می‌تپد و با این کار بزرگشان یکدلی در خانواده پرسپولیس به وجود آوردند. 

نژادفلاح در خصوص اینکه بعد از آمدنش به پرسپولیس تلاش کرد آرامش را به این تیم برگرداند، یادآور شد: تمام تلاش ما این بود که اتحاد و یکدلی را در خانواده پرسپولیس به وجود آورده و حاشیه‌ها را از تیم دور کنیم. برای اینکه به این هدف خود برسیم همه اعضای تیم بزرگی کردند و یکدل شدند. من هرجا باشم یک هدف را دنبال می‌کنم و آن هم اتحاد و یکدلی و کار کردن برای رضایت مردم است. خداوند کمک کرد و توانستیم در پرسپولیس این وفاق و همدلی را ایجاد کنیم و اگر روز گذشته برنده بازی شدیم، به خاطر دعای مردم و کمک خداوند بود.

وی در این باره تاکید کرد: بچه‌ها برابر لخویا واقعا بزرگی کردند و بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، در شرایط فعلی پرسپولیس واقعا باشگاهی نیست که در 10 رشته فعالیت داشته باشد و بتواند کار اقتصادی در این باشگاه انجام داد. کار اصلی در این باشگاه به نوعی تیمداری است و باید به تیمی که مورد حمایت میلیون‌ها هوادار قرار دارد توجه ویژه شود.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که کنار تیم باشم و به بازیکنان قوت قلب بدهم. وقتی با بازیکنان پرسپولیس دیدار داشتم خیلی صادقانه به آنها گفتم پول نداریم و آنها نیز پذیرفتند و قول دادند که به خاطر هواداران و مردم نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهند. حالا که آنها به قول خود عمل کردند ما هم تلاش می‌کنیم برای حل مشکلات بازیکنان گام محکمی برداشته و به قول خود به آنها عمل کنیم. 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی به بازیکنان پرسپولیس پرداختی خواهد داشت، گفت: اجازه بدهید زمانی برای این موضوع مشخص نکنیم اما فوریت در این موضوع در دستور کارمان قرار دارد. به هر حال تیم روند روبه رشدی در پیش گرفته و باید مشکلات به حداقل برسد تا این وضعیت ادامه پیدا کند. 

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتوم او به کادرفنی موثر واقع شد یا نه، به تسنیم گفت: من اولتیماتومی به کادرفنی نداده بودم. مربیان تیم از بزرگان پرسپولیس هستند و ما در صحبت‌هایی که با آنها داشتیم فقط تلاش کردیم مشکلات را مورد بررسی قرار داده و حل کنیم. تا حدی هم در این زمینه موفق بودیم. 

وی درباره اینکه آیا درخشان با این برد تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند یا نه، عنوان کرد: اجازه دهید پاسخی به این سوال ندهم. بهتر است در یک کارنامه، معدل را مورد ارزیابی قرار داد. معدل این 3 بازی که من کنار تیم هستم، عالی بوده است. اگرچه در بازی با پدیده مستقیم در راس کار نبودم، اما با توجه به مذاکراتی که با من شده بود، غیرمستقیم با تیم ارتباط برقرار کرده و نمایندگانم صحبت‌هایی را با کادرفنی داشتند.

نژادفلاح اضافه کرد: از این 3 بازی اخیر 2 برد کسب کردیم که یکی از آنها مقابل یک تیم قدر آسیایی بود و این نتیجه یک برد ملی محسوب می‌شود. لخویا یکی از سرمایه‌دارترین تیم‌های آسیا است که ستاره‌های خیلی خوبی در اختیار دارد اما ما این تیم را با 3 گل شکست داده و چند فرصت گلزنی نیز در این بازی از دست دادیم. 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید روند نتیجه‌گیری پرسپولیس تداوم داشته باشد، افزود: اگر بخواهیم در مورد آینده کادرفنی صحبت کنیم باید این مسئله را در نظر گرفت که روند روبه‌رشد پرسپولیس تداوم داشته باشد. فعلا هدف ما این است که مشکلات را رفع و تمام دغدغه‌های کادرفنی و بازیکنان را برطرف کنیم تا این روند روبه‌رشد استمرار داشته باشد. انشاءالله که هواداران راضی باشند و با رضایت آنها نیز ما هم راضی هستیم. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon