الوفاق: ادامه بازداشت شیخ علی سلمان موجب تشدید بحران سیاسی است

الوفاق: ادامه بازداشت شیخ علی سلمان موجب تشدید بحران سیاسی است

خبرگزاری تسنیم: جمعیت الوفاق بحرین پس از اتمام جلسه دادگاه شیخ علی سلمان ادامه بازداشت او را موجب تشدید بحران سیاسی در این کشور دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الوفاق، پس از پایان یافتن جلسه دادگاه شیخ علی سلمان در منامه و تصمیم این دادگاه بر ادامه بازداشت او، جمعیت الوفاق با صدور بیانیه‌ای ادامه بازداشت شیخ علی سلمان را به‌شدت رد کرد.

الوفاق ادامه بازداشت شیخ علی سلمان را موجب حرکت بحرین به‌سوی گسترده‌‌تر شدن بحران سیاسی در این کشور دانسته و توضیح داده است که تداوم محاکمه وی به‌معنی تداوم برخورد قهرآمیز با ملت بحرین است.

این جمعیت بحرینی در بخش دیگری از بیانیه‌ خود تأکید کرده است که تنها راه پیشِ‌روی پرونده شیخ علی سلمان، تبرئه‌ وی است و ادامه بازداشت او هزاران علامت سؤال را در اذهان به وجود می‌آورد.

الوفاق در پایان نوشته است: ادامه بازداشت شیخ علی سلمان بسیار خطرناک است و جهانیان را در برابر مسئولیت اخلاقی آنان در تلاش برای آزادی او قرار می‌دهد.

شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین صبح امروز برای برپایی دومین جلسه محاکمه به دادگاه منتقل شد. انتقال شیخ علی سلمان در سایه تدابیر امنیتی شدید و پرواز بالگردها صورت گرفت.

رژیم بحرین از 28 دسامبر سال گذشته میلادی شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی را بازداشت کرده است که تداوم بازداشت وی خشم بحرینی‌ها را شعله‌ورتر کرده است.

بازداشت شیخ علی سلمان با واکنش‌های گسترده داخلی و خارجی از جمله تظاهرات داخلی، واکنش علمای این کشور و اعتصاب عمومی در سراسر بحرین همراه بوده است.

انتهای پیام/ع1*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان