چرا وعده وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات پزشکی ورزشی محقق نشده است؟

چرا وعده وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات پزشکی ورزشی محقق نشده است؟

خبرگزاری تسنیم: با نزدیک شدن به پایان سال ۹۳ و عدم برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی شائبه‌های زیادی در این باره به وجود آمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود 8 ماه از بلاتکلیفی فدراسیون پزشکی ورزشی می‌گذرد و همچنان این فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و خبری نیز مبنی بر برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون نیست.

در این مدت زمانی بسیاری از کاندیداها اعتراض‌های زیادی داشتند و بارها اعلام کردند که بهتر است انتخابات زودتر برگزار شود اما با وجود اینکه نصرالله سجادی پیش از این وعده داده بود تا پایان سال 93 مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود، زمان برگزاری این مجمع اعلام نشده و اخبار ضد و نقیضی در این خصوص شنیده می‌شود.

جالب است که هم زمان با فدراسیون پزشکی ورزشی چند فدراسیون دیگر نیز با سرپرست کارشان را دنبال می‌کردند و برای چند فدراسیون مثل فدراسیون همگانی پس از فدراسیون پزشکی ورزشی سرپرست انتخاب شد و اکنون زمان انتخابات این فدراسیون مشخص شده و برخی فدراسیون‌ها نیز رئیس خود را شناخته‌اند اما همچنان خبری از اعلام زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی نیست. 

اسدی دبیرکل کنونی فدراسیون فوتبال که همزمان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی نیز است این روزها به دلیل مشغله شدید کاری نمی‌تواند به امور این فدراسیون مهم برسد. اهمیت فدراسیون پزشکی ورزشی بر کسی پوشیده نیست و با توجه به نقش پررنگ این فدراسیون در امور مربوط به دوپینگ، آموزش، کنترل و درمان و البته کرسی‌های مهمی که رئیس پیشین این فدراسیون داشته، پرواضح است که باید هرچه زودتر انتخابات این فدراسیون برگزار شود اما به دلایلی نامشخص انتخابات این فدراسیون کم حاشیه هر روز عقب می‌افتد.

تعلل در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی در روزهای اخیر شائبه‌های زیادی را به وجود آورده و برخی معتقدند که شاید خبری از مهندسی انتخابات باشد که اگر غیر از این باشد دلیلی برای تاخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی وجود ندارد.

باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت ورزش در نهایت به وعده خود عمل و انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی را پیش از پایان سال 93 برگزار می‌کند یا اینکه این ماجرا به سال 94 کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon