روایتگری روحانیون پیشکسوت برای جلوگیری از تحریف در راهیان نور

روایتگری روحانیون پیشکسوت برای جلوگیری از تحریف در راهیان نور

خبرگزاری تسنیم: مسئول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه با اشاره به تأکیدات رهبرانقلاب بر جلوگیری از تحریف در دفاع مقدس گفت: در اردوهای راهیان نور از روایتگری روحانیون پیشکسوت بهره می‌گیریم تا از امکان تحریف در روایتگری از دفاع مقدس، جلوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب، مسئول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از اقدامات و تغییرات عرصه محتوایی ستاد راهیان نور در حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که بر جلوگیری از تحریف در مفاهیم دفاع مقدس تأکید داشتند سعی کردیم اقداماتی را در این راستا عملی سازیم و تا کنون موفق هم بوده‌ایم.

وی ادمه داد: با توجه به منویات رهبر انقلاب، برای جلوگیری از تحرف، سعی کردیم از روایت ِ روحانیونی استفاده کنیم که پیشکسوت هستند و از این جهت تلاش کرده‌ایم تا آن بخش از روایتگری اردوهای راهیان نور که بر عهده حوزه‌های عملیه گذاشته شده با موفقیت و در صحت کامل انجام شود.

مسئول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه تصریح کرد: همچنین در راستای شناسنامه‌دار کردن مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس نوعی فضاسازی و تبلیغاتی را صورت داده‌ایم که در جهت معرفی یادمان‌ها انجام شود و سرداران و فرماندهان روحانی دفاع مقدس در ایم قالب به زائران مناطق عملیاتی معرفی شوند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب اظهار داشت: همانطور که می‌دانید روحانیت از نظر صنفی 12 برابر اصناف دیگر شهید تقدیم انقلاب کرده است و در عرصه نظامی و دفاعی نیز مانند عرصه‌های معنوی و تبلیغی روحانیت موفق و درخشان عمل کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران