رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۹ اقتدار ایران را به رخ دشمنان کشید

رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 اقتدار ایران را به رخ دشمنان کشید

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایران به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در هرزمان آمادگی خود را جهت مقابله با دشمن حفظ می‌کند، به‌طور خلاصه پیام ایران به کشورهای فرامنطقه‌ای به رخ کشیدن اقتدار است.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره پیام نهمین مرحله از رزمایش پیامبر اعظم(ص) به کشور‌های همسایه و کشور‌های فرامنطقه‌ای گفت: این رزمایش تضمین امنیت منطقه است و نشان می‌دهد که ایران با در دست داشتن ابزار‌های قدرتمند دفاعی در صورت احساس خطر و یا تجاوز از طرف قدرت‌های جهانی به‌جهت حفظ حریم خود اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه‌ای پیام دوستی، صلح، همسایگی و همکاری در خصوص حفظ آرامش منطقه است و اگر کسی این رزمایش را تهدیدی برای خود در جهت به خطر افتادن منافعش در خلیج فارس برداشت کند، قطعاً در اشتباه است زیرا ایران اسلامی تضمین ثبات منطقه است و هرگاه آرامش خلیج فارس به خطر افتاده، به‌دلیل حضور کشورهای فرامنطقه‌ای است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: این رزمایش پیامی هم به کشورهای فرامنطقه‌ای و قدرت‌های جهانی دارد و آن این است که ایران به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در هر زمان آمادگی خود را جهت مقابله با دشمن حفظ می‌کند؛ به‌طور خلاصه پیام ایران به کشورهای فرامنطقه‌ای به رخ کشیدن اقتدار است، هرگاه کشوری در فکر تجاوز به مرز‌های آبی ایران باشد، باید بداند که با قدرت مثال‌زدنی نیروهای دریایی سپاه پاسدران و نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو خواهد شد.

کوثری درخصوص آمادگی نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در روز نخست رزمایش شاهد بودیم که نیروهای جان بر کف سپاه جانانه در رزمایش حضور یافتند و نشان دادند که در هر زمان آمادگی لازم را برای پاسخ‌گویی به هر تجاوزی داشته و خواهند داشت، لذا کوچکترین تعرض با شدیدترین واکنش پاسخ داده خواهد شد. این آمادگی همراه با فناوری‌های به‌روز دفاعی و تجارب بی‌مانند دفاع مقدس استحکامی به نیروهای نظامی ایران بخشیده که می‌توانند در برابر دشمنان جهان‌خوار ایستادگی کنند.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon