اسکوچیچ: بازی با السد مرا یاد کارتون تام و جری انداخت


اسکوچیچ: بازی با السد مرا یاد کارتون تام و جری انداخت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فولاد خوزستان گفت: بازی از سرعت خوبی برخوردار بود اما اتفاقات مانع از پیروزی فولاد در برابر السد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی فولاد ایران در برابر السد قطر با ابراز تشکر از تماشاگران خوزستانی در این بازی اظهار داشت: در نیمه نخست همه چیزهایی که گفته بودم را بازیکنان انجام دادند و از آن‌ها راضی هستم.

وی افزود: متاسفانه نتوانستیم در نیمه نخست به گل برسیم و اگر می‌توانستیم این کار را بکنیم به طور قطع بازی جذاب تری شاهد بودیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: قبلاً هم گفته بودم که تیم السد قطر مهره‌های خوبی دارد و نتیجه گرفتن در برابر این تیم سخت است.

وی بیان کرد: باید تمرکز بالایی در بازی با السد داشتیم و بعد از اینکه بازیکن ما در دقیقه 70 اخراج شد طبیعی است که روند بازی عوض شود.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که فولاد خوزستان در نیمکت مهره‌های کمی برای تعویض دارد، عنوان کرد: ممنون بابت این سوال اما مهلت نقل و انتقالات به پایان رسیده و اگر پیشنهادی دارید بدهید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فولاد خوزستان در نیمه دوم مقابل تیم‌های دیگر نفس کم می‌آورد، گفت: رئال و بارسلونا هم در برخی از بازی هم کم می‌اورند اما طبیعی است که هر تیمی که بخواهد 90 دقیقه هجومی بازی کند کم می‌آورد.

سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی ندادن به محمد قاضی که در نیم فصل دوم به فولاد پیوسته است، افزود: سرعت بازی بسیار بالا بود و محمد قاضی نمی‌توانست به تیم کمکی کند.

وی درباره داوری امروز این مسابقه اظهار داشت: اعتراضی به داوری بازی ندارم اما برایم جالب بود که با دیدن این بازی یاد کارتون تام و جری افتادم.

اسکوچیچ گفت: در مجموع ریتم بازی خوب بود و ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم که اتفاقات مانع از کسب این 3 امتیاز شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon