ویزیت فله‌ای متخصصان زنان تا تسهیل روادید بیماران ایرانی عازم به آلمان

ویزیت فله‌ای متخصصان زنان تا تسهیل روادید بیماران ایرانی عازم به آلمان

خبرگزاری تسنیم:کارشکنی سفارت انگلیس در آنکارا در صدور ویزا برای دو بیمار ایرانی،ویزیت فله‌ای متخصصان زنان،تسهیل روادید بیماران ایرانی عازم به آلمان،تصمیمات جدید برای متخصصان پزشکی و راه‌اندازی نخستین موزه زلزله ایران گوشه‌های از اخبار سلامت هفته بود.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در هفته ای که گذشت اخبار متعددی در حوزه سلامت منتشر شد از جمله اینکه علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران علت عدم اجرای کامل سخت‌ترین بسته طرح تحول سلامت کشور را تشریح کرد.

معاینه 200 بیمار صعب العلاج و ژنتیک ایرانی توسط شاخص‌ترین متخصصان جهان

علی داودیان مدیرعامل بنیاد بیماریهای نادر ایران از معاینه 200 بیمار صعب العلاج مبتلا به سرطان و ژنتیک ایرانی توسط شاخص‌ترین متخصصان جهان خبر داد.

رشادت‌ها و ‏ایثارگری‌های جامعه پزشکی کمرنگ شده است

سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان سپاه با اشاره به کمرنگ شدن رشادت‌ها جامعه پزشکی گفت: برگزاری یادواره شهدای پزشکی ایثارگری‌های این قشر را زنده ‏می‌کند. ‏براین اساس بهتر است واحدهای طب در شرایط دشوار به دروس اضافه شود.

آلوده‌ترین شهر دنیا چه کرد که از موفق‌ترین‌ها شد؟

روح الله قائدامینی مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور عنوان کرد: شهر مکزیک که در سال 1992 آلوده‌ترین شهر جهان معرفی شد با اقداماتی که مقامات آن کردند هم‌اکنون در میان 10 شهر اول آلوده جایگاهی ندارد.

نخستین موزه زلزله ایران راه‌اندازی می‌شود

محسن نادی قائم مقام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از راه‌اندازی نخستین موزه زلزله کشور در پایتخت خبر داد.

گزارش تسنیم از نادیده گرفتن حریم خصوصی بیماران/ویزیت فله‌ای متخصصان زنان برای کسب یک مُشت پول

امروزه ورود همزمان چند بیمار یا زن باردار به اتاق متخصص زنان برای معاینه در حضور دیگران به معضلی تبدیل شده است، درحالیکه یک متخصص در هر ساعت موظف به ویزیت 4 تا 6بیمار است، ولی هم اکنون 15 بیمار ویزیت می‌کنند که می‌توان از آنان شکایت کرد.

تحریم روسیه توسط اروپا فرصتی برای صادرات مواد غذایی ایران به هشتمین اقتصاد بزرگ جهان

هدایت حسینیمدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از تحریم روسیه توسط اروپا به عنوان فرصتی برای صادرات مواد غذایی ایران به هشتمین اقتصاد بزرگ جهان خبر داد.

صدور روادید بیماران ایران عازم به آلمان تسهیل می‌شود

میکائیل بارون فون اونگرن- اشتنبرگ سفیر آلمان در ایران از تسهیل صدور روایدد برای بیماران کشورمان جهت اعزام برای درمان به آلمان خبر داد.

میکائیل بارون فون اونگرن- اشتنبرگ در دیدار با علی داودیان بنیان‌گذار بنیاد بیماری‌های نادر ایران و با شنیدن توضیحات فعالیت‌های این بنیاد و درخواست داودیان درباره تسهیل صدور روادید برای بیماران ایرانی عازم آلمان اظهار داشت: بنده از فعالیت‌های این بنیاد و گسترش ارتباطات در این حوزه بین ایران و آلمان استقبال می‌کنم چون همه کارها را نمی‌توان به صورت دولتی انجام داد. ما هم تلاش می‌کنیم صدور روادید برای بیماران ایرانی عازم به آلمان تسهیل شود.

تقویت امدادی "نصف جهان" به عنوان شهر جانشین پایتخت در حوادث کشور

وحید رحمتی مدیرکل روابط عمومی هلال احمر با تشریح جزییات سفر یک‌روزه رئیس جمعیت هلال احمر به اصفهان از تقویت درآمدهای داخلی جمعیت در سال آینده و همچنین تقویت امدادی اصفهان به عنوان شهر جانشین پایتخت در حوادث کشور خبر داد.

انتقاد سازمان بهداشت جهانی از عملکرد عربستان در مقابله با ویروس مرس

سازمان بهداشت جهانی ضمن هشدار نسبت به گسترش ویروسی موسوم به سندروم تنفسی خاورمیانه، مرس (Mers) در عربستان سعودی، از عملکرد این کشور در مقابله با این بیماری انتقاد کرد.

سفارت انگلیس در آنکارا با ندادن ویزا مانع درمان دو بیمار هموفیلی ایرانی شد

احمد قویدل مدیر عامل کانون هموفیلی ایران نسبت به کارشکنی سفارت انگلیس در آنکارا برای عدم صدور ویزا جهت درمان دو بیمار هموفیلی ایرانی انتقاد کرد.

تصمیمات جدید برای کسانی که می‌خواهند در ایران متخصص پزشکی شوند

سید محسن ضیائی معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه برای شرکت در آزمون دستیاری، شرکت در آزمون مهارتی و کسب نمره قبولی آن الزامی است، گفت: در ضمن هر کس می‌خواهد در ایران دستیار شود، باید حداقل 9 ماه دوره پزشکی عمومی را گذرانده باشد.

آمادگی سپاه برای رفع مشکلات سلامت مرزنشینان کشور

سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان سپاه با اعلام آمادگی برای همکاری با وزارت بهداشت جهت برطرف کردن مشکلات سلامت مرزنشینان کشور گفت: بیمارستان‌های صحرایی دوران دفاع مقدس بازسازی می‌شود، همچنین دریافت غرامت برای جانبازان شیمیایی نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon