دوربین‌های کنترل ترافیک در سقز راه‌اندازی می‌شود


دوربین‌های کنترل ترافیک در سقز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سقز گفت: در راستای کنترل و کاهش ترافیک، دوربین‌های مدار بسته ترافیکی در ۲۱ نقطه شهر سقز راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی اکبر ورمقانی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان سقز اظهار داشت: در راستای کنترل و کاهش ترافیک، دوربین‌های مدار بسته ترافیکی در 21 نقطه شهر سقز راه اندازی می‌شود.

وی گفت: سال گذشته مبلغ  3 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به این موضوع اختصاص یافت و امسال هم 3 میلیارد و 700 میلون ریال از محل درآمد جرائم راهنمایی و رانندگی برای این امر در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان سقز خواستار راه اندازی کارت پارک الکترونیکی برای استفاده بهینه از مکان‌های پارک، در تعدادی از خیابان های سطح شهر و خط کشی خیابان‌ها شد.

وی با بیان اینکه، شهرداری با همکاری بخش خصوصی پارکینگ طبقاتی  مناسبی در مرکز شهر ساخته است گفت: باید به نحو ممکن مسافران و گردشگران در ایام نوروز به سمت این پارکینگ هدایت شوند تا هم شاهد ترافیک کمتر باشیم و هم آنها بتوانند از بازار خرید کنند.

غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سقز هم با بیان اینکه، یکی از مزایای راه اندازی کارت پارک الکترونیکی در قانون راهنمایی و رانندگی هم آمده است گفت: در شهرهای بزرگ سیستم دستی پارک نمودن خودرو مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

صابر زارعی معاون فنی و عمرانی فرماندار سقز هم خواستار بهسازی، ترمیم و لکه گیری خیابان‌های سطح شهر به ویژه ورودی های سقز شد.

ضیاالدین نعمانی شهردار سقز هم در این جلسه گفت: الکترونیکی کردن کارت پارک در دستور کار شهرداری قرار دارد و در این رابطه با همکاری بخش خصوصی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon