۲ متجاوز به عنف در نظرآباد و ساوجبلاغ اعدام شدند


2 متجاوز به عنف در نظرآباد و ساوجبلاغ اعدام شدند

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد گفت: در نخستین دقایق بامداد امروز(ع- پ)و(الف- ل ) مجرمین متجاوز به عنف در نظرآباد و ساوجبلاغ در ملاعام اعدام شدند.

محمد قیومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نظرآباد اظهار داشت: (ع-پ)که متهم به آدم ربایی، تجاوز به عنف، ایراد ضرب و جرح عمدی , شرب خمر بود صبح امروز با حضور مسئولین قضایی و سایر عوامل اجرایی درحضور مردم به دار مجازات آویخته شد.

وی افزود: مجرم متولد سال 61 و اهل مراغه ساکن نظرآباد، متاهل و دارای یک فرزند بود و شغل وی نیز سنگ‌کار بوده است.

قیومی در مورد مجرم دوم این پرونده بیان کرد: وی (الف- ل) متولد سال 65 اهل کرج و مقیم نظرآباد بود و شغل وی نیز سنگ‌کار بوده است.

دادستان شهرستان نظرآباد با اشاره به آغاز اقدامات مجرمین گفت: این مجرمین  در تاریخ 27 بهمن ماه سال 92 نخستین قربانی خودرا مورد تجاوز قرار دادند و در خرداد ماه سال نیز 93 نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اتهامات متهمین  این پرونده خاطر نشان کرد: قرار بازداشت موقت متهمین بعد از دستگیری در دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ و هشتگرد به جرم آدم‌ربایی، شرب خمر ،ایجاد ضرب‌ و‌ جرح عمدی و تجاوز به عنف صادر شد.

دادستان شهرستان نظرآباد بیان کرد: پرونده سپس برای رسیدگی  به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارجاع شد و  متهمین در شعبه دوم دادگاه کیفری استان در خصوص زنا به عنف محکوم به اعدام شدند.

وی افزود: بعد از صدور حکم اعدام در شعبه 2 دادگاه کیفری استان متهمین به این حکم اعتراض نموده ولی شعبه 24 دیوان عالی کشور حکم اعدام در ملا عام را تایید کرد.

دادستان شهرستان نظرآباد در خصوص تعداد قربانیان این پرونده زنای به عنف گفت: این افراد اعتراف به ارتکاب بیش از 3 مورد تجاوز به عنف داشتند.

وی افزود:حکم متهمین این پرونده سحرگاه امروز با اجرای حکم اعدام در ملا عام انجام شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon