از المپیاد امداد و نجات کشور تا برگزاری هم‌اندیشی نخبگان جهادگر کشور در خراسان جنوبی

از المپیاد امداد و نجات کشور تا برگزاری هم‌اندیشی نخبگان جهادگر کشور در خراسان جنوبی

خبرگزاری تسنیم: خراسان جنوبی در هفته‌ای که گذشت دو جلسه بزرگ کشوری شامل المپیاد امداد و نجات کشور و چهارمین هم‌اندیشی نخبگان جهادگر کشور را در شهرستان طبس برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در این هفته در خراسان جنوبی رویدادهای مهمی رخ داد که برنامه‌ریزی برای نوروز، برگزاری دومین المپیاد امداد و نجات کشور در طبس و برگزاری چهارمین همایش هم اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور در طبس از اهم این برنامه‌ها بود.

کلینیک تخصصی درمانی خراسان جنوبی فروردین 94 افتتاح می‌شود

معاون بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیرجند گفت: برای تکمیل و تجهیز کامل بزرگترین کلینیک تخصصی درمانی استان اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیاز است که تا فروردین ماه سال 94 افتتاح می‌شود.

3300 حلقه چاه آب کشاورزی خراسان جنوبی را تامین می‌کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 3 هزار و 311 حلقه چاه کشاورزی در استان فعال است، گفت: از اهداف جهاد کشاورزی تولید پایدار با حفظ منابع پایه و خودکفایی محصولات کشاورزی است.

آبگرم هلال شهرستان فردوس از 400 هزار توریست درمانی میزبانی کرد

مدیرعامل مجتمع آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی هلال فردوس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 392 هزار و 915 نفر از خدمات آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی هلال فردوس استفاده کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

شور نیکوکاری در 1640 پایگاه در خراسان جنوبی برپا می‌شود

معاون‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به بیست و پنجمین سال برگزاری جشن نیکوکاری گفت: مراسم شور نیکوکاری، در سطح 1640 پایگاه ثابت و سیار استان برپا می شود که نسبت به قبل 33 درصد رشد داشته است.

صادرات بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی 48 میلیون دلار ارز وارد کشور کرد

رئیس سازمان بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی گفت: صادرات بازارچه‌های استان از ابتدای امسال تاکنون 48 میلیون و 723 هزار و 675 دلار ارزآوری داشته است.

1100 کلاس درس خراسان جنوبی مسافران نوروزی را اسکان می‌دهد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال نسبت به نوروز 93 ستادهای اسکان مسافران 10 درصد افزایش داشته، گفت: یک‌هزار و127 کلاس درس آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی است.

بیش از 700 تن گوشت مرغ در خراسان جنوبی ذخیره شد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: 710 تن گوشت مرغ در سردخانه‌های استان برای شب عید ذخیره‌سازی شده است.

بدهی 19 میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی به شرکت برق خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 40 نقطه کور و حادثه‌خیز جاده‌ای برای تأمین روشنایی در استان شناسایی شدند، گفت: شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از دستگاه‌های اجرایی 19 میلیارد تومان طلبکار است.

توزیع میوه شب عید از 25 اسفند در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: به منظور تنظیم بازار توزیع میوه شب عید شهروندان خراسان جنوبی از 25 اسفندماه در سراسر استان آغاز می‌شود.

100 هزار مسافر در فرودگاه بین‌المللی بیرجند جابه‌جا شدند

مدیر فرودگاه بین‌المللی بیرجند با اشاره به اینکه در 11 ماه امسال تعداد نشست و برخواست هواپیما در این فرودگاه یک هزار و شش مورد بود، گفت: در این مدت تعداد 99 هزار و 640 مسافر از فرودگاه بین‌المللی بیرجند جابه‌جا شدند.

50 هزار بافنده فرش در خراسان جنوبی فعالیت دارند

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 50 هزار بافنده فرش در استان فعالیت دارند، گفت: باید 50 درصد راهبردی فرش را به کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی اختصاص دهیم.

المپیاد کشوری امداد و نجات هلال‌احمر در شهرستان طبس آغاز شد

سرپرست مسابقات امداد و نجات کشور از آغاز دومین المپیاد امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور ساعت 8 صبح امروز در شهرستان طبس خبر داد.

1600 پرستار بالینی در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در استان یک‌هزار و 620 نفر نیروی بالینی در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و اورژانس‌ها به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

همایش هم‌اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور در شهرستان طبس آغاز شد

در مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور چهارمین همایش بزرگ هم‌اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور در شهرستان طبس آغاز شد.

گسترش فرهنگ جهادی راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گسترش فرهنگ و روحیه جهادی را از راه‌های اصلی رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon