یارانه اغنیا صرف ایجاد اشتغال جوانان شود


یارانه اغنیا صرف ایجاد اشتغال جوانان شود

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مقداری از یارانه اغنیا باید صرف ایجاد اشتغال و کار جوانان شود، گفت: با این کار فساد اخلاقی در جامعه کم می‌شود و ضریب امنیت جامعه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با حجت الاسلام حسن روحانی با تقدیر از خدمات دولت جهت آبادانی و عمران کشور اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های امروز برای دولت نیاز به مطالعه دقیق در مورد کار و اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دولت باید طرح‌های مناسبی برای این اینکه مردم بتوانند در رفاه بیشتر باشند انجام دهد، افزود: مردم امروز با مشکلات زیادی در زمینه تورم و مشکلات اقتصادی مواجه هستند و دولت باید راهکار‌های اساسی و فوری را برای این موضوع اتخاذ کند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه دولت باید بار تحمیلی روی دوش مردم را که ناشی از مشکلات اقتصادی است بردارد، گفت: در بحث هدفمندی یارانه‌ها باید تدابیر بهتری اندیشیده شود.

وی با اشاره به وجود برخی نقایص در اجرای طرح هدفمندی یارانه افزود: روش پرداخت یارانه به مردم صحیح نیست و باید این روش اصلاح شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه در پرداخت یارانه باید افراد غنی از دریافت یارانه حذف شوند، خاطرنشان کرد: این مقدار یارانه که صرف اغنیا می‌شود باید در اختیار قشر ضعیف جامعه قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مقداری از این یارانه باید صرف ایجاد اشتغال و کار جوانان شود، اظهار داشت: با این کار فساد اخلاقی در جامعه کم می‌شود و ضریب امنیت جامعه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon