درخشان: با پیروزی بر بنیادکار تقویت شده، استقلالی‌ها را هم شاد می‌کنیم

درخشان: با پیروزی بر بنیادکار تقویت شده، استقلالی‌ها را هم شاد می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به آینده سرخ پوشان ابراز امیدواری و اعلام کرد تیمش با پیروزی بر بنیادکار دنبال خوشحال کردن همه مردم ایران از جمله‌ استقلالی‌هاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان در حاشیه اولین جشن فارغ‌التحصیل دانشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط ما نسبتا بهتر شده اما نمی‌‌گویم عالی است. ما نسبتا بهتر از قبل کار می‌کنیم و باید رفته‌، رفته مشکلات‌مان را مرتفع کنیم تا بتوانیم سریع‌تر به موفقیت بیشتری برسیم.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل بنیادکار در ازبکستان گفت: ما یک بازی تدارکاتی در امارات با بنیادکار انجام دادیم اما اکنون تیم ما متحول شده و دو، سه بازیکن تیم ملی به این تیم اضافه شده‌اند که باید آنالیز دقیق‌تری از آنها داشته باشیم. امروز قرار است فیلم بازی این تیم مقابل النصر به دست‌مان برسد تا با آنالیز بازی‌‌ آنها نقاط ضعف و قوت‌شان را بشناسیم و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بنیادکار بازیکنان مطرحی در تیمش دارد که برای پرسپولیس خطرناک باشند، خاطرنشان کرد: نسبت به قبل نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این تیم رخ داده اما وقتی آنها در عربستان مقابل النصر می‌توانند یک بر یک مساوی کنند و یک امتیاز بگیرند، یعنی تیم تقویت شده و خوبی دارند که توانسته‌اند چنین کاری انجام دهند.

درخشان یادآور شد: امیدوارم بتوانیم در ازبکستان بازی خوبی را با تدبیر انجام دهیم، البته نباید ریسک کنیم چون به دنبال برنده شدن هستیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد گفت: تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده و همه در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم بعد از این هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

درخشان در و اکنش به این مسئله که آیا بازیکن دیگری به پرسپولیس اضافه خواهد شد یا نه، گفت: ما طبق قانون نمی‌توانیم بازیکنی به لیست‌مان اضافه کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند پیروزی مقابل لخویا را در ازبکستان و برایبر بنیادکار تکرار کند، اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همان طور که گفتم ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد اما خیلی‌ها زود قضاوت کردند و می‌خواستند ما از هفته اول متحول شویم اما تیم ما به مرور شرایط بهتری پیدا می‌کند و امیدوارم بتوانیم از بنیادکار امتیاز بگیریم و این تیم را شکست بدهیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به حضور تنی چند از پیشکسوتان در بازی با لخویا عنوان کرد: از همه آنها تشکر می‌کنم که در استادیوم و رختکن حضور پیدا کردند. حضور آنها جای تقدیر و تشکر دارد و پیروزی مقابل لخویا را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم. استقلالی و پرسپولیسی تفاوتی ندارد چون ما نماینده ایران هستیم و می‌‌خواهیم همه را شاد کنیم.

درخشان در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: این را از من نپرسید، بلکه مدیریت باشگاه باید در این خصوص پاسخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با بنیادکار از پیام صادقیان استفاده خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: پیام تا شرایط بدنی خوبی به دست نیاورد سخت است بتواند بازی کند. امیدوارم او بتواند خود را به شرایط آرمانی برساند تابه تیم کمک کند البته او حتما جزو لیست ما برای سفر به ازبکستان خواهد بود و اگر نیاز باشد از او استفاده می‌کنیم. رضا نوروزی از دیگر بازیکنانی است که می‌تواند در آینده به ما کمک کند اما این بازیکن هم به شرایط آرمانی نرسیده است.

درخشان درباره درگیری حمید علی‌عسگر و مهرداد کفشگری در رختکن پرسپولیس اظهار داشت: چنین چیزی نیست. در فوتبال برخورد وجود دارد چون این یک بازی درگیرانه است نه یک کار پشت میزی. اگر برخوردی هم باشد طبیعی است و نگران نباشید.

سرمربی پرسپولیس درباره افت تادو بازیکن برزیلی سرخپوشان گفت: این بازیکن به دلیل دوری از خانواده و وابستگی‌اش کمی به لحاظ روحی افت کرده اما امروز باشگاه‌ کارهای او را انجام داده است تا خانواده‌اش را به ایران بیاورد.

درخشان درباره دانشگاه پرسپولیس گفت: کسب علم یک کار بسیار ارزشمند است و امیدوارم این دانشجویان بتوانند در دانشگاه پرسپولیس به خوبی علم‌آموزی کنند. و در این راه من هر کمکی که بتوانم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon