کشور را برای هر متجاوزی گورستان کرده و چیزی جز جنازه سوخته برایشان نمی‌گذاریم

کشور را برای هر متجاوزی گورستان کرده و چیزی جز جنازه سوخته برایشان نمی‌گذاریم

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما کشور را برای هر متجاوزی گورستان خواهیم کرد و جز جنازه‌های سوخته چیزی برای آنها نخواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اعزامی به منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم 9 (جاسک)، سردار سید مرتضی میریان جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) 9، با اشاره به دستاوردهای این نیرو در انجام این رزمایش گفت: مهمترین راهبرد ما در نیروی زمینی سپاه این است که دیده نشویم اما دشمن را خوب ببینیم.

وی افزود: بر اساس آنچه امروز ما تمرین کردیم، تمامی مواضع ما در زمین پنهان بود و در مقابل از هر کوی و برزنی ما به‌سمت دشمن شلیک می‌کردیم.

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه با بیان "مبنای دکترین ما بر اساس جنگ ناهمطراز پیش‌بینی شده" اظهار داشت: سلاح‌هایی که امروز به کار گرفته شدند، عمدتاً هوشمند بودند. ما مسلح کردن زمین را جدی گرفته‌ایم و آن را انجام می‌دهیم.

میریان خاطرنشان کرد: ما به ملت عزیز ایران قول می‌دهیم که تمام کشور را برای متجاوزین گورستان خواهیم کرد و جز جنازه‌هایی سوخته چیزی برای آنها باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon