نژادفلاح: قضاوت ما در مورد عملکرد درخشان روی ۳ بازی آخر است

نژادفلاح: قضاوت ما در مورد عملکرد درخشان روی 3 بازی آخر است

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در خصوص درخشان با توجه به ۳ بازی آخر این تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح در حاشیه اولین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت حمید درخشان، اظهار داشت: قضاوت ما روی حمید درخشان با توجه به 3 بازی آخر است که توانسته‌ایم 2 برد و یک مساوی کسب کنیم و این نتیجه خوبی است. تیم هم خوب بازی کرده و هم نتیجه گرفته است به خصوص مقابل لخویا که بازیکنان بزرگی دارد نتیجه خوبی گرفتیم و این پیروزی را به هواداران کادر و بازیکنان تبریک می‌گوییم و همچنین از آنهایی که از ما حمایت کردند، سپاسگزاریم.

وی افزود: قصاوت من روی 3 بازی آخر پرسپولیس است و تصمیمی که از قبل گرفته شده بود با توجه به 8 بازی آخر بود که قالب این بازی‌ها باخت بود و 5 شکست متوالی داشتیم. اکنون تصمیم گیرنده من هستم و می‌بینیم که تیم در بازی‌های آخرش توانسته 2 برد و یک مساوی کسب کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بعد از اینکه من به باشگاه آمدم با درخشان و بازیکنان صحبت کردم و با مشورتی که از بزرگان تیم گرفتم همه خواستند که به کادر فنی فرصت دهیم و در 3 بازی آخر نتیجه گرفتیم اکنون نیز باید زمان داد و نباید با این صحبت‌ها برای تیم حاشیه ایجاد کنیم.

نژادفلاح درباره اینکه با توجه به مشکلات باشگاه پرسپولیس فشار روی او بالا رفته است، گفت: طبیعی است که فشار بالاست چرا که مشکلات زیاد است و همچنان پابرجاست اما به بازیکنان اطمینان دادیم که مشکلات رفع شود تا دغدغه ها را از تیم دور کنیم. بعد از حلقه اتحادی که کادر فنی و بازیکنان زدند تا به حرمت و قدمت لباس پرسپولیس و کشورمان فقط به بازی به لخویا فکر کنند، دیدید حاصلش چه شد. بازیکنان این مشکلات را فراموش نکرده‌اند و فقط به ما فرصت دادند تا مشکلات را حل کنیم. همان طور که ما هم به آنها فرصت داده بودیم. هر کدام از ما مشکلات خاص خودمان را داریم که باید حل کنیم و به تیم فرصت دادیم، نتیجه بگیرد و آنها هم فرصت دادند تا مشکلات بیرون را رفع کنیم که این‌گونه باعث می‌شد شرایط جدیدی به وجود آید تا بدون حاشیه فقط به بازی‌ها فکر کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای حل مشکل پرسپولیس با حسین هدایتی صحبت شده و یا اسپانسر جدیدی می‌آید، اظهار داشت: با اشخاص زیادی صحبت کردیم اما ما از همه ظرفیت‌ها، علاقمندان و اسپانسرها استفاده خواهیم کرد تا مشکلات را حل کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با توجه به قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت بهنام پیشرو این باشگاه نمی‌تواند اسپانسر جدیدی بگیرد و باید رضایت شرکت طرف قرارداد را جلب کند، عنوان کرد: من قرارداد پرسپولیس با اسپانسر را مطالعه کرده و در جریان قضیه قرار گرفتم که در خصوص این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد.

نژادفلاح درباره مسائل فنی باشگاه پرسپولیس، گفت: در خصوص مسائل فنی بهتر است از سرمربی و کادر فنی سوال کنید و من نمی‌توانم اظهار نظری کنم.

وی در خصوص اینکه گویا مخالف حضور افشین قطبی در پرسپولیس بوده و آیا باز هم این مربی آلترناتیو حمید درخشان خواهد بود یا نه،تصریح کرد: چه کسی گفته من مخالف قطبی هستم؟ اتفاقا من به او علاقمند هستم و دوستش دارم. قطبی در زمانی که من عضو هیئت مدیره بودم، سرمربی بود و توانست تیم را قهرمان کند اما اینکه چه مسائلی در این بین وجود دارد سوالی است که باید از خودش بپرسید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره نحوه سفر پرسپولیس به ازبکستان، گفت: خوشبختانه کارها انجام شده و تیم با تمرکز بالایی خود را آماده مصاف با بنیادکار می‌کند. مسائل فنی و تدارکات به طور کامل مرتفع شده و هیچ مشکلی نداریم فقط امیدواریم دعای خیر مردم همراه ما باشد و خداوند هم این دعاها را اجابت کند.
نژادفلاح افزود: قرار است با پرواز چارتری که فقط مخصوص خودمان است راهی ازبکستان شویم و فولادی‌ها همراه ما پرواز نمی‌کنند.

وی درباره اینکه با تصمیم جدیدی اختیارات مدیرعاملی گرفته است، گفت: من اکنون همه اختیارات مدیرعامل را دارم و باید بگویم عنوان برای من اهمیت ندارد بلکه خدمتگزار به پرسپولیس آمدم. با همه اختیارات یک مدیرعامل اکنون خدمتگرار هستم و امیدوارم موانع از طرف هیئت مدیره برطرف شود تا کارمان را راحت‌تر انجام دهیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به مشکلات حمیدرضا سیاسی و اینکه چرا این فرد از مدیرعاملی عزل نمی‌شود، گفت: نمی‌دانم. باید از وزیر ورزش یا هیئت مدیره پرسپولیس سوال کنید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon