دستاوردهای نانو برای کشور در برنامه «حذف و اضافه» بررسی می‌شود

دستاوردهای نانو برای کشور در برنامه «حذف و اضافه» بررسی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «حذف و اضافه» گفت: بررسی فناوری نانو و دستاوردهای آن برای کشور در برنامه این هفته برگزار می‌شود.

امین کیانی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: در قسمت سی وسوم برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، این هفته به بررسی فناوری نانو و دستاوردهای آن برای کشور می‌ پردازیم.

وی افزود: باتوجه به آغاز «هفته فناوری نانو» در قزوین از 9 اسفند ماه و بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای فناروی نانو در کشور، تصمیم گرفته شد در این هفته به این موضوع بپردازیم.

کیانی اضافه کرد: ما برای پرداختن به این موضوع در بخش اول به سراغ مخترعین و مکتشفین جوان و موفق این حوزه که توانسته اند، طرح های خود را با موفقیت تجاری سازی کنند خواهیم رفت. چرا که نکته جالب این است که ما در حوزه فناوری نانو توانسته ایم علم را وارد فناوری کنیم و فناوری را وارد تجاری سازی کنیم. یعنی از توسعه علم نانو برای پیشرفت زندگی و صنعت بهره ببریم.

تهیه کننده برنامه «حذف و اضافه» ادامه داد: این یعنی‌‌ همان ارتباط صنعت با تکنولوژی و دانشگاه که ما به دنبال آن هستیم.

کیانی ادامه داد: «حذف و اضافه» در بخش دوم خود برای بررسی دقیق ‌تر موضوع، با حضور تلفنی دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و حضور مسئولین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، به موانع، افق ‌ها و زیرساخت های توسعه فناوری نانو در کشور می‌ پردازد.

وی در ‌‌نهایت بیان داشت: برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی اجتماعی دانشجویان می‌پردازد. ما در هفته های اخیر به موضوعاتی همچون خرید سربازی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و علم، پوشش و حجاب در دانشگاه، جشنواره مردمی فیلم عمار و... پرداخته ایم.

این برنامه امروز 7 اسفند ماه رأس ساعت 16:50  به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران