شاخصه رسانه در تراز اسلام ناب محمدی(ص)، پیروی از مقام معظم رهبری است


شاخصه رسانه در تراز اسلام ناب محمدی(ص)، پیروی از مقام معظم رهبری است

خبرگزاری تسنیم: معاون خبرگزاری تسنیم گفت: شاخصه رسانه در تراز اسلام ناب محمدی(ص) پیروی از مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، محمد کریمی ظهر امروز در کارگاه آموزشی جشنواره «محراب قلم» با بیان اینکه برای اعتلای رسانه‌ای و تحقق رسانه در تراز اسلام ناب محمدی(ص) باید تلاش کنیم، اظهار داشت: هنوز با نقطه ایده‌آل فاصله داریم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف کارکرد رسانه در جمهوری اسلامی رویکرد رسیدن به شاخص‌های در تراز فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی(ص) است، افزود: آشنایی با سیره عملی و علمی پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) برای رسیدن به این آرمان ضروری است.

معاون خبرگزاری تسنیم با تاکید بر اینکه آشنایی با تاریخ اسلام نیز از مهمترین شاخصه‌ها برای رسیدن به رسانه‌ای در تراز اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: برخورداری از قلم‌های متعهد، متخصص و کارشناسان علوم دینی نیز راهگشا است.

کریمی با بیان اینکه برای رسیدن به رسانه‌ای در تراز اسلام ناب محمدی(ص) نیازمند اعتقاد و عزم جدی هستیم، تصریح کرد: برای تحقق این امر هماهنگی و همراهی مسئولان و مدیران فعال در بستر فرهنگ اسلامی لازم است.

وی با بیان اینکه مدیران فرهنگی باید تامین منابع انسانی و پرورش آنان، تامین تجهیزات و هزینه‌ها و حمایت‌های معنوی از رسانه‌های در تراز انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) فعال شوند، تاکید کرد: رسانه در تراز اسلام ناب محمدی(ص) رسانه‌ای است که پیرو و رهرو فرامین مقام معظم رهبری باشد.

معاون خبرگزاری تسنیم تصریح کرد: پیروی از ائمه اطهار(ع) نیز از مهمترین شاخصه‌های رسانه در تراز اسلام ناب محمدی(ص) است و خبرگان فرهنگی در این مسیر باید فعال باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon