از آغاز سند تدبیر و توسعه تا مشارکت کشورهای خارجی‌ها در پروژه‌ها راه آذربایجان شرقی

از آغاز سند تدبیر و توسعه تا مشارکت کشورهای خارجی‌ها در پروژه‌ها راه آذربایجان شرقی

خبرگزاری تسنیم: از آغاز سند تدبیر و توسعه تا مشارکت کشورهای خارجی‌ها در پروژه‌ها راه آذربایجان شرقی از جمله مهمترین اخبار استان آذربایجان‌شرقی در هفته‌ای که گذشت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آزادراه تبریز - بازرگان  جزو نخستین پروژه‌های راهسازی است که با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی انجام می‌شود و چنین پروژه‌هایی پیش از این غالبا از طریق فاینانس اجرا می‌شد.

خودروهای پلاک ارس در حمل و نقل درون شهری مرند استفاده می‌شود
 معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای خارج کردن ناوگان فرسوده از چرخه حمل و نقل و نوسازی ناوگان از طرف استاندار آذربایجان‌شرقی مجوزهای لازم اخذ شده و مقرر شد از ماشین‌‌های پلاک ارس در ناوگان حمل و نقل درون شهری استفاده شود.

فرهنگ خدمت‌رسانی در ادارات آذربایجان‌شرقی نهادینه شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید ادارات به سطحی برسند که مردم به راحتی بتوانند مراجعه کرده و خواسته‌های خود را مطرح کنند.

همایش‌های فرهنگی تبریز با نتایج کاربردی همراه باشد
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه برگزاری همایش‌هایی با موضوع‌های فرهنگی باید با نتایج کاربردی همراه باشد، گفت: اگر قرار باشد که همایش‌ها به نشست و برخواست و ارائه مقاله صرف منجر شود تنها اتلاف منابع را در پی دارد.

همایش «استاد شهریار شاعر ملی» برگزار می‌شود
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش «استاد شهریار شاعر ملی» در شهریور سال آینده خبر داد و گفت: دیوان استاد شهریار تجلی گاه قرآن و حدیث است و در جای جای اشعار شهریار این موضوع متجلی است.

تعداد داوطلبان رقابت‌های قرآنی آذربایجان‌شرقی 100 برابر شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد متسابقین رشته‌های قرآنی از یک هزار و 400 نفر در سال 90 به 103 هزار نفر در سال 93 رسید.

شهرداری‌ تبریز پس از 15 سال در جمع 4 تیم برتر والیبال قرار گرفت‌
 تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال تیم متین ورامین را شکست داده و به جمع 4 تیم برتر برسد

دانشکده علوم قرآنی در تبریز افتتاح می‌شود
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی گفت: دانشکده علوم قرآنی همزمان با اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

آزادراه تبریز - بازرگان تا سال 1400 ساخته می‌شود
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از ساخت آزادراه تبریز - بازرگان تا سال 1400 خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال آینده آغاز می‌شود

ساخت آزادراه تبریز - بازرگان در هیئت دولت بررسی می‌شود
 استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با امضای تفاهم‌نامه مقدماتی سرمایه‌گذاری در پروژه آزادراه تبریز- بازرگان بین وزارت راه و شهرسازی و شرکت برگیز (BERGIZ) ترکیه، این پروژه برای بررسی و تصویب نهایی تقدیم هیئت دولت می‌شود.

کشورهای خارجی در احداث پروژه‌های راه‌سازی آذربایجان شرقی مشارکت می‌کنند
 معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از امضای تفاهم‌نامه‌های جدید در حوزه راه سازی و احداث آزاد راه‌های جدید در استان خبر داد و گفت: در روزهای آینده خبرهای خوبی در زمینه مشارکت کشورهای خارجی در پروژه‌های راه سازی استان می‌دهیم.

50 شرکت دانش بنیان در آذربایجان‌شرقی مجوز فعالیت دارند
 رئیس بنیاد ملی نخبگان آذربایجان‌شرقی گفت: 50 شرکت در آذربایجان‌شرقی مجوز دانش بنیانی دریافت کرده‌اند و بر اساس ویژگی‌های طرح وام دریافت می‌کنند.

مرکز پیوند اعضا در تبریز راه‌اندازی می‌شود
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه‌اندازی مراکز مجهز پیوند اعضا در تبریز خبر داد و گفت: 4 میلیارد تومان به عنوان اعتبار اولیه از سوی مسئولان کشوری در نظر گرفته شده است.

رصد و بررسی سند تدبیر توسعه آذربایجان‌شرقی در مرحله اجرا
 اجرایی شدن سند تدبیر توسعه آذربایجان‌شرقی املای نانوشته‌ای است که در مرحله اجرا با ملاحظاتی همراه خواهد بود.

آذربایجان‌شرقی 6 هزار پرستار نیاز دارد
دبیر نظام پرستاری آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود 6 هزار پرستار در استان نیازمند همین تعداد پرستار هستیم، گفت: عدم وجود نیروی کافی پرستار در آذربایجان شرقی سبب کاهش کیفیت خدمات شده و ما نیز خدمات پرستاری را کم کیفیت می‌دانیم.

اعتصاب پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) تبریز صحت ندارد
نایب رئیس نظام پرستاری آذربایجان‌شرقی از تضییع حقوق پرستاران در مراکز درمانی خصوصی خبر داد و گفت:اعتصاب پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) در روزهای اخیر صحت ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon