دولت و مجلس باید برای ارتقای جایگاه معلمان اقدام اساسی انجام‌ دهند

دولت و مجلس باید برای ارتقای جایگاه معلمان اقدام اساسی انجام‌ دهند

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج جامعه فرهنگیان با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید برای ارتقای شأن و جایگاه معلمان تلاش کنند، گفت: پس از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید برای حل مشکلات فرهنگیان اقدام اساسی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شعبان‌علی رمضانیان رئیس بسیج جامعه فرهنگیان امروز در همایش تربیت اسلامی و جنگ نرم، اظهار داشت: هرکجا پدیده‌ای به نام جنگ رخ می‌دهد ناشی از خلأ و نبود تربیت صحیح است. در حقیقت تمام ناملایماتی که بشر امروزه با آن درگیر بوده و از آن تحت عنوان جنگ رنج می‌برد به دلیل نبود عنصر تربیت صحیح است.

وی افزود: یکی از دلایل شکل‌گیری جنگ نرم نابودی تربیت صحیح و اسلامی است. در حقیقت جنگ نرم تلاش می‌کند تا عقاید و اندیشه صحیح را به چالش بکشد.

رئیس بسیج جامعه فرهنگیان ادامه داد: امروزه شاهد هستیم کسانی که دچار افول هستند اجازه نمی‌دهند فرهنگ و تفکر اسلامی به عنوان اساس تربیت در جامعه جاری شود. در عرصه جنگ نرم شاهد هستیم که ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ علاوه بر هدف قرار دادن باورها، ارزش‌ها و اعتقادات بخش زیادی از اهداف خود را در بسترهای اقتصادی دنبال می‌کنند.

رمضانیان گفت: در عرصه جنگ نرم, دشمن با این نگاه که باید معلم را در تقابل با نظام قرار داد و از این عنصر فرهنگی علیه خود نظام استفاده کرد، وارد شده است. بنابراین نباید اجازه دهیم که معلم ابزار دست دشمنان شود و باید به خواسته‌ها و نیازهای آنها توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده فرهنگیان بسیجی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست دارم تا با سرعت بیشتر و در زمان کمتری برنامه‌های لازم را برای حل مشکلات معلمان طراحی و عملیاتی کنند.

رئیس بسیج جامعه فرهنگیان بیان کرد: در این عرصه در گام نخست باید با اقدامات فوری مسائل و مشکلات معلمان را ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و آنها را حل کرد. تا چه زمانی باید شاهد باشیم که معلم بگوید حقوقمان کم است و مطالباتمان باقی مانده است، پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید اقدامی اساسی برای حل مشکلات فرهنگیان انجام داد.

رمضانیان گفت: نباید اجازه دهیم افرادی که در سوابق آنها حرف و حدیث‌های بسیاری وجود دارد تحت عنوان پیگیری حقوق معلمان مشکلاتی را برای نظام ایجاد کنند. انتظار داریم اقدامات لازم در مجلس و دولت انجام شود تا شأن و جایگاه معلم ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon