بالگرد سقوط کرده متعلق به کدام نهاد است؟

بالگرد سقوط کرده متعلق به کدام نهاد است؟

خبرگزاری تسنیم: اظهارنظرهای متناقض درباره سقوط این بالگرد در حالی ادامه دارد که ضمن مبهم بودن مالکیت بالگرد، هنوز هیچ اخبار رسمی درباره علت حادثه و اسامی متوفیان آن اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش یک فروند بالگرد در ارتفاعات دربند واقع در شمال تهران به دلایلی که هنوز اعلام نشده، دچار سانحه شد و پس از سقوط تمام سرنشینان آن (3 نفر) فوت کردند.

حسن فراهانی رئیس جمعیت هلال‌احمر شمیرانات دقایقی پس از سقوط این بالگرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، مدعی شد که احتمالا این بالگرد متعلق به ارتش بوده است.

این در حالی بود که یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اعلام کرد ، این بالگرد نظامی و متعلق به وزارت دفاع بوده است.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امدادونجات هلال‌احمر نیز مدعی شد، جسد 2 نفر از جان‌باختگان این حادثه خارج شده است اما هنوز معلوم نیست، این بالگرد متعلق به چه ارگانی بوده است.

درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، این بالگرد را متعلق به شرکت پنها دانست.

ساعتی پیش نیز امیر محمدعلی احمدآبادی مدیرعامل پشتیبانی و نوسازی هلی‌کوپتری ایران اظهار داشت این بالگرد متعلق به هلال‌احمر بوده و حین انجام مانور برای ستاد بحران دچار سانحه شده است.

اظهارنظرهای متناقض درباره سقوط این بالگرد در حالی ادامه دارد که هنوز هیچ اخبار رسمی درباره علت حادثه و اسامی متوفیان آن اعلام نشده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon