از حضور وزیر دفاع و دادستان کل کشور تا برگزاری جشنواره‌های بین المللی علمی و فرهنگی


از حضور وزیر دفاع و دادستان کل کشور تا برگزاری جشنواره‌های بین المللی علمی و فرهنگی

خبرگزاری تسنیم:خوزستان در هفته‌ای گذشت علاوه بر اینکه شاهد حضور متعدد مسئولان کشوری از جمله دادستان کل و وزیر دفاع بود میزبان چند جشنواره بین المللی فرهنگی و علمی نیز بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، خوزستان در هفته‌ای که گذشت علاوه بر اینکه شاهد حضور متعدد مسئولان کشوری از جمله دادستان کل و وزیر دفاع بود میزبان چند جشنواره نیز بود.

جشنواره‌های بین المللی فیلم اروند، جشنواره فیلم‌های علمی اهواز و جشنواره بین المللی رباتیک از جمله برنامه‌های فرهنگی و علمی در سطح شهرستان اهواز و استان خوزستان بود.

همچنین در این هفته مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد خبرگزاری تسنیم با حضور در اهواز از دفتر خبرگزاری در خوزستان بازدید کردند.

دستیابی به «فناوری هسته‌ای» نشان از غنی‌بودن منابع انسانی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان "کشور ما از نظر منابع انسانی و منابع مادی غنی است" گفت: پیچیده‌ترین تکنولوژی جهان فناوری هسته‌ای است و دستیابی به آن نشان از غنی بودن منابع انسانی ایران دارد.

بارش باران شهرهای خوزستان را فرا گرفت؛ پیش‌بینی بارش برف در نقاط شمالی

پس از اینکه دو هفته خوزستان اسیر گرد و خاک بود چند روزی است که بارش باران در این استان آغاز شده و بنا بر اعلام اداره کل هوا‌شناسی خوزستان احتمال بارش برف در نقاط شمالی خوزستان وجود دارد.

کمربند سبز اهواز سبب کاهش ریزگردها در خوزستان می‌شود

رئیس اداره بیابان زدایی اداره کل منابع طبیعی خوزستان با اشاره به ضرورت مبارزه باپدیده ریزگرد‌ها گفت: یکی از راهکارهای رفع معضل ریزگرد‌ها ساخت کمربند سبز است که در راستای اهداف و برنامه‌های منابع طبیعی برای بیابان زدایی است.

گرد و خاک خوزستان را فرا گرفت

گرد و خاک پس از 3 روز بارش باران از صبح امروز آسمان اهواز و چند شهر دیگر استان خوزستان را خاکستری کرد.

فاز جدید طرح تحول سلامت در حاشیه شهر‌های خوزستان اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه پزشکی اهواز گفت: فاز جدید طرح تحول سلامت با جذب نیروی کافی و با هدف بهبود شاخص‌های سلامت همزمان با سراسر کشور در حاشیه شهر‌های استان خوزستان اجرا می‌شود.

عملیات تثبیت شن‌های روان و جنگل‌کاری در خوزستان اجرا می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای بیابان‌زدایی در کانون‌های گرد و خاک خوزستان عملیات تثبیت شن‌های روان و جنگل کاری انجام می‌شود.

کمربند سبز اهواز 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره فضای سبز شهرداری اهواز گفت: سال 90 مقرر شد 7 هزار و 20 هکتار در زمین‌های اطراف اهواز کربند سبز ایجاد شود که تاکنون 700 هکتار آن انجام شده است.

2 قدم تا قهرمانی بانوان اهوازی در لیگ بر‌تر فوتسال

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز برای قهرمانی در لیگ برتر دو جدال سخت با تیم‌های یاران جوان بندرعباس و کاسپین قزوین دارد.

دفتر وزارت خارجه در فرودگاه اهواز مستقر می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: از اوایل اسفند‌ماه برای صدور روادید برای گردشگران خارجی دفتر وزارت امور خارجه در فرودگاه اهواز مستقر می‌شود.

پیوند زوج دانشجو در مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز

زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز زندگی مشترک خود را در کنار مزار شهدای گمنام این دانشگاه و با حضور دانشجویان و خانواده‌های خود آغاز کردند.

برگزیدگان جشنواره تئا‌تر خیابانی در شهرستان ماهشهر معرفی شدند

نخستین جشنواره تئا‌تر خیابانی شهرستان ماهشهر پس از 4 روز به کار خود پایان داد و برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

جشنواره فیلم اروند و ظرفیت‌های فرهنگی هنری آبادان و خرمشهر

اختتامیه جشنواره فیلم اروند با حضور معاون سینمایی وزیر ارشاد معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد.

میلاد بانوی صبر و استقامت؛ روزی برای تکریم فرشتکان سفیدپوش

روز پنجم جمادی الاولی روز میلاد حضرت زینب (س) پرستار مصیبت زدگان اهل بیت (ع) پس از واقعه عاشورا است که به همین بهانه این روز برای تکریم پرستاران در ایران «روز پرستار» نامیده می‌شود.

گام‌های سخت فولاد در آسیا

فولاد ایران در گروه C رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های ثروتمند و البته قدرتمند الهلال عربستان و السد قطر و تیم لوکوموتیو ازبکستان کار سختی پیش رو دارد.

قلی‌زاده: رسالت اصلی خبرگزاری تسنیم پیگیری مطالبات مردمی است

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم تأکید کرد: رسالت اصلی تسنیم حرکت در مسیر تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات مردمی است.

30 هزار نفر با توسعه آبزی‌پروری در خوزستان مشغول به کار می‌شوند

مدیر کل شیلات خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که برای توسعه آبزی پروری وجود دارد یکی از مهم‌ترین نکات ممکن اشتغال تقریبی مستقیم 30 هزار نفر با توسعه آبزی پروری در حوزه کارون است.

نخبگان خوزستانی شناسایی و توانمندسازی شوند

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه خوزستان از نظر انسانی غنی است و نخبگان زیادی دارد، گفت: نخبگان خوزستانی به وسیله بنیاد ملی نخبگان خوزستان شناسایی و توانمندسازی شوند.

کمبودهای موجود در کادر قضائی خوزستان رفع شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تهدیدات مختلفی در خوزستان وجود دارد و به همین جهت باید کمبودهای موجود در کادر قضائی خوزستان رفع شود.

سرقت‌های خرد، جرم نخست در استان خوزستان است

رئیس دادگستری خوزستان گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولان خوزستانی بحث سرقت‌‌های خرد در این استان است که جرم اول محسوب می‌شود.

موج «جهل زدایی» که انقلاب اسلامی در جهان به راه انداخته، حاصل خون شهدا است

دادستان کل کشور گفت: این موج جهل زدایی امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان حاصل خون پاک شهدای ایران اسلامی است.

تامین نیروی انسانی مورد نیاز دادگستری خوزستان اولویت‌ دستگاه قضایی است

دادستان کل کشور گفت: تامین نیروی انسانی دادگستری خوزستان یکی از اولویت‌های قوه قضاییه است و امیدوارم با اختصاص قاضی به این استان برخی از مشکلات نیروی انسانی دستگاه‌ قضایی خوزستان رفع شود.

رقابت 170 تیم داخلی و خارجی در مسابقات بین‌المللی رباتیک اهواز+ تصاویر
نخستین المپیاد بین المللی رباتیک دانشگاه پیام نور اهواز با حضور 170 تیم در دانشگاه پیام نور اهواز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon