کمین جن‌گیران و رمالان در اینترنت


کمین جن‌گیران و رمالان در اینترنت

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره به اینکه هرگونه رمالی، فالگیری، پیش‌گویی و جن‌گیری جرم محسوب می‌شود، در خصوص سایت‌های رمالی به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با هشدار در خصوص رمالی مدرن و اینترنتی اظهار داشت: رمالان اینترنتی با درج مطالبی چون حل مشکلات خانوادگی و زناشویی، مسایل عاطفی، مشکلات مالی، نوشتن دعا برای خوشبختی افراد و خبر دادن از آینده، افراد را ترغیب به گرفتن فال و دعانویسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رمالان اینترنتی اغلب در سایت‌های خود اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌کنند افزود: شهروندان و کاربران فضای مجازی باید توجه داشته باشند هرگونه اقدام به رمالی، فالگیری، پیشگویی و جن گیری، جرم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: بزهکاران سایبری در قالب رمالی، شهروندان را فریب داده و با ارائه شماره حساب از کاربران درخواست می‌کنند تا مبالغی را در ازای انجام این اعمال مجرمانه، به حساب آنها واریز کنند.

باقریان در پایان از خانواده‌ها و به ویژه از والدین خواست هرگز به اطلاعات ارائه شده در این سایت‌ها اطمینان نکرده و با ارائه آموزش‌های صحیح، تقویت باورهای دینی و افزایش آگاهی فرزندان خود با این پدیده نوظهور مقابله کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon