وزیر دفاع در بیمارستان صحرایی دارخوین چه گفت؟

وزیر دفاع در بیمارستان صحرایی دارخوین چه گفت؟

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع در بیمارستان صحرایی دارخوین اقتدار ملت ایران را از انسجام آن دانست و افزود: هر نوع دیوانگی آمریکا پاسخ خود را خواهد داشت. بر این اساس برای خرید موشک از روسیه نیز توافق شده است.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، حسین دهقان در حاشیه پنجمین کنگره شهید دکتر رهنمون در بیمارستان صحرایی دارخوین اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام واضح رزمایش اخیر کشورمان نشان‌دهنده توانایی کشورمان در برقراری امنیت است و نیاز به بیگانگان در منطقه ندارد.

وی پیام این رزمایش را در خصومت نداشتن کشورهای منطقه بیان کرد و افزود: این کشورها می‌توانند با هم ائتلافی را برای تأمین امنیت منطقه‌ای تشکیل دهند و تحت هیچ شرایطی حضور بیگانگان را در این منطقه تحمل نخواهند کرد.

وزیر دفاع یادآور شد: عبارت "گزینه‌ها روی میز است" صحت ندارد، زیرا اقتدار ایران باعث شد که آمریکا و دنیای غرب به پای میز مذاکره بیایند.

دهقان با ابراز اینکه آمریکایی‌ها و دنیای غرب در دوران دفاع مقدس تمام توانشان را برای حمایت از صدام هزینه کردند، اظهار داشت: آنها اسکله‌های نفتی و حتی هواپیمای مسافری ما را هدف قرار دادند، دشمنی آنها آشکار است، امروز هم این اقتدار ایران است که باعث شده آنها از موضع مذاکره وارد شوند.

وی افزود: هر اقدام گستاخانه و هر نوع دیوانگی آمریکا و غرب پاسخ مناسب خود را در پی خواهد داشت.

دهقان با اشاره به اینکه دنیای اسلام و کشورمان از نظر انرژی جایگاه والایی دارد، خاطرنشان کرد: کشورهای صنعتی و پیشرفته نیز به این انرژی نیاز دارند، ما هم عمل به مقابله به مثل می‌کنیم، تحریم در برابر تحریم اقدام کارآمدی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه برای خرید موشک از روسیه نیز توافق شده است، تأکید کرد: بر اساس آنچه مصالح ملی ماست، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

دهقان با یادآوری حضور همه اقشار ملت در دوران دفاع مقدس گفت: می‌توان این حضور را آینه تمام‌نمای حضور تمام ملت برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود تعبیر کرد.

وی با اظهار اینکه در دوران دفاع مقدس همه برای کسب رضای خدا از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، ادامه داد: اقتدار ما به‌دلیل انسجام ما است.

دهقان افزود: همه نابسامانی‌ها، ناهنجاری‌ها، تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها زمانی رخ می‌دهد که از آرمان‌های معنوی فاصله بگیریم.

ذکر خاطرات برخی پزشکان ایثارگر دوران دفاع مقدس بخش بعدی این کنگره بود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon